Dan Hansen Posted 17 hours ago Posted 17 hours ago Hei Jeg har en 2015 ford kuga jeg har byttet Tmps sensorer på. det jeg lurer på er hvordan man skal få bilen i learning mode. Har prøvd å trykke på varselsblink 3 gange av og på uten resultat. Jeg har nøkkelfri start, bare startknapp. Noen som vet hvordan? mvh Dan
xr4ti Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago (edited) Min erfaring: Er ny sensor riktig type (hertz) og er den kodet fra leverandør? Noen nye sensorer må "vekkes" selv om de er kodet riktig. Er det en brukt sensor så må den trolig også "vekkes" fra dvalemodus før du kan programmerer den til din bil. En dekkforhandler kan som oftest hjelpe deg og de har ofte mer kunnskap enn bilverkstedene. Prosedyre for relearn på Kuga kan jeg ikke noe om men han her ser ut til å vite det Edited 1 hour ago by xr4ti
Dan Hansen Posted 52 minutes ago Author Posted 52 minutes ago Hei Tusen takk for svar. Prøvde den metoden på min uten det virket. Var flere jeg prøvde uten jeg fikk den til å gå i learning mode, inntil jeg fann denne på nett, da gikk den i learning mode med en gang. Etter det var det bare å følge proseduren med å slippe ut luft til bilen tutet, som vist på videoen. Takk for hjelpen 🤗 Mvh Dan
Recommended Posts