Monzabonza Posted yesterday at 02:56 PM Posted yesterday at 02:56 PM Noen som har en ny topp pakning til Duratec 2.0L, og bor på Østlandet? Trenger senest 18 mai.. litt hastverk ifb. RacingNM på Sokndal Ring meg gjerne eller send en sms Tlf.: 40056455Lars-Erik Svendsen Sent from my iPhone using Tapatalk
and Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Fått tak på en? Alle delesjappene jeg bruker har denne kun som bestillingsvare med 3 dager levering. Kanskje prøve en Fordforhandler? 1 FCN Sessongåpner Gardermoen søndag 19 april 2026 FCN Hovedtreffet Vålerbanen 5-6 juni 2026 FCN Grenland Motorsportsenter 7-9 august 2026 FCN Sessongavslutning Gardermoen søndag 27 september 2026
Monzabonza Posted 9 hours ago Author Posted 9 hours ago Fått tak på en? Alle delesjappene jeg bruker har denne kun som bestillingsvare med 3 dager levering. Kanskje prøve en Fordforhandler? Bilxtra hadde en på sentral lager.. så har den i hus om noen timer Sent from my iPhone using Tapatalk
and Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Ser Fiestaen er påmeldt. Bra det ordner seg så den står på startstreken til helga og ikke hjemme. 1 FCN Sessongåpner Gardermoen søndag 19 april 2026 FCN Hovedtreffet Vålerbanen 5-6 juni 2026 FCN Grenland Motorsportsenter 7-9 august 2026 FCN Sessongavslutning Gardermoen søndag 27 september 2026
Monzabonza Posted 2 hours ago Author Posted 2 hours ago Ser Fiestaen er påmeldt. Bra det ordner seg så den står på startstreken til helga og ikke hjemme.Krysser fingre og tær for at alt virker som det skal når vi trykker på knappen.. innkjøring og justering av tenning og fuel på onsdag Endrer en del på oppsett i motor da vi har måtte bruke tilgjengelige deler, så onsdag blir spennende Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts