Guest mr_doodee Posted July 15, 2005 Posted July 15, 2005 har fått tilbud om å kjøpe baklykter(org sotet) for 200.. men de er til combi, eg har sedan, men hva er forskjellen? han sankket om at de bare var forksjellig bak lyuktene liksom, sånn at eg kunne tatt glasset og byttet over på standar innmat, men det går vell ikke? er det stor forskjell? mvh Roger
morty999 Posted July 15, 2005 Posted July 15, 2005 nei de passer ikke... sedan bygger mere ut enn combi..
LordSnick Posted July 16, 2005 Posted July 16, 2005 hadde sota lykter fra combi på sedan jeg, var abre en plast bit som måtte tas vekk så passet dem, men de lener seg mere innover i bagasjen liksom, ellers så passer dem så lenge begge er fra mk2. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Guest zr50sl Posted July 16, 2005 Posted July 16, 2005 sedan lykter passer på combi for det har jeg selv,stikker ca 2 cm ut fra bakluka,vises ikke på avstand,men nært vises det. men omvendt har jeg ikke sett før. så viss noen har noen kombi lykter som di ikke trenger melder jeg min interesse... oxo den svarte skilt plata hadde vært fint
cossiemk1 Posted July 17, 2005 Posted July 17, 2005 Ja, da kan jo zr50sl bytte sine sedan lykter med de combi lyktene mr doodee skal kjøpe på qxl så er alle glade
Recommended Posts