Guest pzycho Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 bygger om fra 2.0 forgasser til innsprut.. men finner ikke ledninger til bensinpumpe i ledningsnettet mitt ( ja det er bytta) tror disse er kappa eller noe.. hvordan kan jeg få lagt opp ledninger, rele osv slik at det fungerer.. noen som kan finne delenr på bensinpumpe rele? kun dette som gjenstår.. på forhånd takk
Guest Lille rudi Posted July 20, 2005 Posted July 20, 2005 Du kobler deg inn der du stappper nøkelen inn, trur de var den gule leningen. Men du har ein måle lampe å måler når du skrur av og på tenninga, de jore eg da lendningen på min ikke virka lenger.
Guest Nos Posted July 23, 2005 Posted July 23, 2005 Tror han mener du skal koble deg inn på tenningen. Så hvis du har en cd spiller i biln som slår seg på etter du vrir om på tenningen, så kan du koble deg inn på den røde ledningen til ISO pluggen f.eks. Eller måle deg fram til en ledning i ratt stammen etter en ledning som bare får strøm om du vrir på nøkkelen. Hvis det er fra en IS motor så har vel ikke de elektrisk bensinpumpe?
Guest Nos Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 is har elektrisk pumpe...<{POST_SNAPBACK}> ja beklager. Forgasser motorene har ikke elektrisk, mens de med innsprøytning har.
Guest fåården Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 (edited) orgledningen skal være svart med rød stripe el omvendt.. husker ikke helt.. den skal ligge sammen med lysledninger i venstre dørstokk. er to av dem der.. en til bremselys og en til pumpa.. viss du ikke finner den så koble deg opp på den svart/gule ledningen på tenningsbryteren... (trinn2 strøm) Edited July 24, 2005 by fåården
Guest Lille rudi Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 Ja koble deg inn på gule ledningen trur eg, men de kan du måle deg fram til. Først måler du når du har tenninga av, så måler du når du har tenninga på.
morty999 Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 pzycho: skriv til meg på msn når du er der.. så skal jeg forklare deg
Guest pzycho Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 takk for mange gode tips skal hyle når jeg er på msn eneste som mangler før den sviver nå.. må justere ventilene også, men .. er ikke helt inni det..
morty999 Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 her er forklaring på just av ventiler på ohc.. http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...indpost&p=80625
morty999 Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 også har dere kansje ikke tenkt på att bensinpumpa skal ha ett spes relle? hehe.. som skal kobles til turteller,tenning og batteriet..
Guest fåården Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 også har dere kansje ikke tenkt på att bensinpumpa skal ha ett spes relle? hehe.. som skal kobles til turteller,tenning og batteriet.. <{POST_SNAPBACK}>hva snakker du om nå??????????
Guest Lille rudi Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Du skal ha 0.20 på innsug å 0.25 på eksos. Trenger ikke noe rele
Guest pzycho Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 er nok best med rele ja! det er rele originalt, og da skal jeg ha det slik! ikke noe jalla her i gården morten får forklare meg nøyaktig hvordan det skal kobles
D.Toft Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Du skal ha 0.20 på innsug å 0.25 på eksos. Trenger ikke noe rele<{POST_SNAPBACK}> bensinpumpen skal ha relè jo.. tror du blander litt her
Recommended Posts