SierraTyphoon Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 HeisannLurer bare på en ting, når viftene på bilen starter (2l DOCH), skal da begge viftene starte samtidig, eller skal den eine starte først, og så den andre etterpå dersom dette skulle bli nødvendig? Magnus 1997 Audi A6 2,5TDI 1967 Ford Mustang 289cui x1992 Ford Sierra GT Sedan - Solgt x1986 Volvo 740 GL x1985 Mazda 626 x1987 Volvo 240 - spiker
morty999 Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 den ene starter først og den andre ved 110 grader..
SierraTyphoon Posted July 21, 2005 Author Posted July 21, 2005 Takker 1997 Audi A6 2,5TDI 1967 Ford Mustang 289cui x1992 Ford Sierra GT Sedan - Solgt x1986 Volvo 740 GL x1985 Mazda 626 x1987 Volvo 240 - spiker
RS|Stian Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Trur aldri min har vært ved 110 grader da, for den ene vifta sitter ganske godt fast. Kanskje ikke så bra det vel... FordClubNorway.no
morty999 Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 den har nok rasa ja.. kan hende den har sitti på den som går nå.. og den har rasa så bytta dem bare plass... DET er en av grunnene til doch topp/pakning ryker...
RS|Stian Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Ojoj, detta var jaggu godt du fortalte. Må jeg kjøpe ny vifte da kanskje? FordClubNorway.no
morty999 Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 du bør det ja.. og bytt ut frostvæska.. vist det er dne org der..
AXi0N Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Min funka ikke i det hele tatt... Så jeg kobla opp til manuell bryter jeg, Var vel termobrytern som hadde tatt kvelden.. Hvis det er termo bryter på dohc. -09 Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium X stv. [bilde]-95 Ford Escort Cosworth T25 - Mallard Green [bilde]-14 Ford Focus 1.0 EcoBoost
Guest Pjuker`n Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Er tempføler ja, sitter på termostathuset, Min blir aldri varm når jeg kjører, kommer ikke opp på Norm feltet en gang, men står jeg parkert lenge på tomgang så blir den litt varm, og den ene vifta starter.
Guest mfafa Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Det som er skikkelig kjekt er hvis folk ikke bytter kjølevannet... så blir det surt og tærer på toppakninga. Og den tempgiveren kan visstnok irre slik at den ikke måler riktig temperatur og slår ut for seint...
Guest fåården Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Er tempføler ja, sitter på termostathuset, Min blir aldri varm når jeg kjører, kommer ikke opp på Norm feltet en gang, men står jeg parkert lenge på tomgang så blir den litt varm, og den ene vifta starter.<{POST_SNAPBACK}>min var helt lik untatt at viftene mine startet ikke
cossie_storm Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 bare kjør 12 V viftene, så ser du om de starter og går. er det 2 termostater?hvis ikke så starter begge samtidig.. Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest fåården Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 viftene mine var døde... ikkeno å gjøre med...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now