Jump to content

hvor mye?


Guest Miss_Sierra

Recommended Posts

Guest Miss_Sierra

Jeg bare lurer på..har sjekka litt rundt på hvor mye det bil koste å lakke bilen min, men finner ikke ut noen ting..Noen som har peil? Hva må jeg regne med av kostnader og sånn på det? Kan fargen jeg velger bestemme pris??

Setter pris på svar :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Hooligan

kommer veldig ann på hva slags farge du ska ha ja.

Men det billigste eg har klart å få fatt i bergen. altså hellakering kr 5000,-. Ska du ha vanlig akryllakk så er det ikke så dyrt. Men så må du ikke glemme herder og tynner og grunning. Ska du ha metallic blir det dyrere.. ska vi se om eg husker dette. Du ska ha en halvliter herder per liter lakk + tynner + klarlakk... Så det går 4-5000 kr på bare lakk hvis du ikke har gode rabatter :D men men du må bare kontakte en lakkerer han kan gi deg riktid infomarsjon for eg vet ikke om alt har sagt stemmer helt..

 

Christian :D

Link to comment
Share on other sites

Gjør du alt grunnarbeid selv, som matting, sparkling, grunning osv., regn med rundt 5-8000kr. Dette er da bare sprøyting. Hvis du bare skal levere inn bilen og la de gjøre alt, må du nok regne med opptil 15.000kr.

 

Jeg holder på å pusse ned/matte bilen min nå, og skal la lakkeren bare sprøyte. Fikk en pris på 6000kr. Da er det inkludert fangere, sideskjørt, spoiler ++.

Link to comment
Share on other sites

Guest Miss_Sierra

okay, tusen takk! Da vet jeg sånn ca hva jeg kan forvente meg ihvertfall, så jeg ikke får skikkelig pris sjokk! :)

Link to comment
Share on other sites

okay, tusen takk! Da vet jeg sånn ca hva jeg kan forvente meg ihvertfall, så jeg ikke får skikkelig pris sjokk! :)

hvis man ikke gjør noe selv.. så får man pris sjokk.. fikk en pris på 35 lapper på rst min når jeg hørte på et sted.. og hvis jeg gjorde alt klart til sprøyte på. 8 lapper for met-lakk og 5 lapper for helt vanlig tett farge

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...