Jump to content

lugging ved jevnt turtall


Guest fåården

Recommended Posts

Guest fåården

den lugger når jeg holder den på en jevn fart/turtall.. har skiftet lmm og pluggkabler. lokk og rotor og plugger ser greit nokk ut egentlig.. er en 20i motor..

noen som har hvært borti d før? senket tenningen så den akkurat klarer å holde seg i live da lugger den ikke...

Link to comment
Share on other sites

den lugger når jeg holder den på en jevn fart/turtall.. har skiftet lmm og pluggkabler. lokk og rotor og plugger ser greit nokk ut egentlig.. er en 20i motor..

noen som har hvært borti d før? senket tenningen så den akkurat klarer å holde seg i live da lugger den ikke...

 

 

Funker alle følere da?

Bensin filter?

Gir pumpa rett trykk?

*993Ståle*

Besøk min nettside

Link to comment
Share on other sites

Guest fåården

pumpa er den samme gammle som før.. funka bra da men filter er en ting verdt å skifte ja... er ikke sikker på alle følere..den lugger ikke ved pådrag da..

Edited by fåården
Link to comment
Share on other sites

Guest fåården

bensinforbruket er helt ok..

går d og rengjøre gasspjeldsensoren el lign???

Edited by fåården
Link to comment
Share on other sites

Guest fåården

har sikkert en liggende en plass.. viss ikke så har en el annen kompis en som ligger og slenger.. gidder ikke lete skjønner du :P

Link to comment
Share on other sites

eg har samme porblemet no etter blokk bytte.. har stilt tenningen rett så kan ikke være d.. lurte litt på pluggledninger.. de eg har no e litt jalla.. men.. merkelig at d ska skje sånn rett etter motorbytte.. e så lei altid e d nokke.. :(

Link to comment
Share on other sites

må du ha Ford pluggledninger?? d hadde eg før men de va jo elendig.. ble revet i stykker når eg skulle ta de av pluggen.. :blink: men no kjører eg med noe som eg plukket fra en opel corsa råtten sak.. så de e sikkert ikke så god:p

Link to comment
Share on other sites

Har du sjekka vacuumforbindelsen til styreenheten? For meg høres dette ut som sein tenning eller mager blanding. Fikk samme symptom på en Granada jeg hadde en gang da jeg glemte å sette på vacuumslangen til tenningspåtrekket.

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...