RsMuffe Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 har en kontakt med fem ledninger i grønn= 15 spenning?brun med hvit stripe= jord ?svart= 12 volt fra rett fra batteri?svart med blå stripe= ?????brun med grønn stripe= ?????? jeg fant ut at det er forskjell på årsmodel... så her er det ikke bare plugge i. kontakten ned ved venstre vangen er ikke der, pluss at motor ledningsnettet til gasseren er innom resten av nettet er 87 mod med gasser som skal få is motor trenger hjelp til dem ledningene. har ingen koblings skjema eller noe. takk på foran
Guest Lille rudi Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 Få bilde av de du lurer på så skal eg skrive kor ka skal hen, fatta 0 av de du lure på.
Guest fåården Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 svart er somregel tenningsstrøm'den svartblåe er oxo d..brun med hvit stripe er nokk jord men ikke rett i kaross..håper dette hjalp...
RsMuffe Posted July 24, 2005 Author Posted July 24, 2005 Få bilde av de du lurer på så skal eg skrive kor ka skal hen, fatta 0 av de du lure på.<{POST_SNAPBACK}> dårlig med bilde, har ikke web-cam. men det kontakten med 5 ledniner fra motor lednings-nettet fra is innsprutet stikker så vit ut av lednings pølsa og like ved fordeleren kontakten. på en sierra 86 årsmodel så er det bare plugge sammen med en kontakt som sitter på resten av ledningsnettet til bilen. men nå så jeg at på min 87 så har denne her ikke denne kontakten.. og denne kontakten har noe med å få innsprutet til å virke når man vri på nøkkelen... skjønner du hvilken kontakt jeg mener nå?
morty999 Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 svart: + til coilenSvat/blå trengs ikke..brun/hvit : temperaturfølerBRun/grønn : oljelampeGrønn : - til coil(turteller)
s10an Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 øyvind.. det her kunne du funnet ut selv Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
Guest Lille rudi Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Du meiner ein brei kontakt som er 5x1 cm ca?
RsMuffe Posted July 25, 2005 Author Posted July 25, 2005 øyvind.. det her kunne du funnet ut selv <{POST_SNAPBACK}> jaja.. slutt å mas... har mye annet å gjøre.. så jeg viste noen her gjort dette her nettopp. like greit få alt klart med en gang ennå sitte der med multi-meter osv. morty999: takk skal du ha.
Recommended Posts