Guest Racing_ Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Har et RS kitt til min Mondeo, og kjøpte tåkelys for å sette i frontfangeren. Det ser ut som at tåkelysene passer perfekt i innfestningene i den originale frontfangeren, men når jeg prøver tåkelysene i RS fangeren er de for små. Jeg kan sette hele tåkelyset i hullet på RS fangeren, uten at noen av festeskruene på tåkelyset er borti fangeren. Noen her som vet om det er forskjellige størrelser på tåkelysene? Har sett på noen bilder av RS fronter og der virker det som om tåkelysene utfyller hullet i fangeren mye bedre.
focusst Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Regner med du har mk 1.? Du må ha et brakettsett for å feste lyktene i RS fangeren Over til fienden...
Ice-Tray Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Har et RS kitt til min Mondeo, og kjøpte tåkelys for å sette i frontfangeren. Det ser ut som at tåkelysene passer perfekt i innfestningene i den originale frontfangeren, men når jeg prøver tåkelysene i RS fangeren er de for små. Jeg kan sette hele tåkelyset i hullet på RS fangeren, uten at noen av festeskruene på tåkelyset er borti fangeren. Noen her som vet om det er forskjellige størrelser på tåkelysene? Har sett på noen bilder av RS fronter og der virker det som om tåkelysene utfyller hullet i fangeren mye bedre.<{POST_SNAPBACK}> Kjenner problemet, men jeg klemte dem bare inn jeg, ser ikke noe forskjell på avstand Mvh Ronny S2013 - Focus Titanium 2.0 TDCI Powershift automat, STV, Styling 2010 - Mondeo Titanium X 2.0 TDCI Automat, STV2005 - Mondeo, 2.0 TDCi Automat, STV2005 - Focus 1,6i 16v 5-dørs, full MS styling 1995 - Mondeo, 2.0i 16v GLX Sedan1986 - Opel Kadett 1,8 GSI
Guest Racing_ Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Heisann. Ja, har en mk1....glemte visst å oppgi det Så det finnes et brakettsett ja, får høre på Ford om de kan få tak i da.Takk
Guest Racing_ Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Har vært i kontakt med Ford Bodø. Han sa at det finnes spesielle tåkelys som skal passe inn i RS frontfanger, så da får jeg bare kjøpe nye.
focusst Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Tull og tøys, ikke på mk 1! Skal forsøke å finne delenr i morra Over til fienden...
Guest Racing_ Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Tull og tøys, ikke på mk 1! Skal forsøke å finne delenr i morra<{POST_SNAPBACK}> Hmm, vaser de bare bambus der da?. Jobber du på Ford siden du skal forsøke å finne delenummer i morgen?. Hadde vært fint om du kunne gjort det.... MVH
focusst Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Ta turen til Ford igjen og forlang en stk 5051985 og en stk 5051986! (H+V) Jobber er vel å ta i..... Over til fienden...
Guest Racing_ Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Ta turen til Ford igjen og forlang en stk 5051985 og en stk 5051986! (H+V) Jobber er vel å ta i..... <{POST_SNAPBACK}> Okei, skal sjekke det opp. Takk for hjelpen.
Guest Racing_ Posted August 4, 2005 Posted August 4, 2005 Da var festebrakettene bestilt, slapp å kjøpe nye tåkelys. Takk focusst
Recommended Posts