Guest Hooligan Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Nå røk plutselig viskerene mine i det værste regnværet... hva erdet som gjør det?
sierraxr4i Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 sjekk at ikke vindusarmen etter vidusmotoren har hoppet av.. veldig veldig vanlig sierra feil.. de to stakene som sitter til venstre for sikringsboksen..
Guest Hooligan Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 det var det som hadde skjedd... takk for svar
Peet Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 dette skjedde md meg idag og.. viskearmen fra motoren hoppet av der den e festet til viskerne... fikk den dyttet på igjen.. men den detter av hele tiden no.. ka må eg gjøre då? ka kan gjøres/ka må byttes?? ***** irriterende.. så plutselig ikke en drit på "motorveien"
D.Toft Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 den kulen du dytter på plass??? er vel sleten da.. ny..
Guest Nos Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Nå husker jeg ikke helst siden det er et år siden den hoppet av på min ,men tror jeg strammet på en bolt eller noe (overføringen fra motor til armen). men skal ikke si det helt sikkert. Det sjedde ikke mere enn den ene gangen.
Peet Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 den kulen du dytter på plass??? er vel sleten da.. ny..<{POST_SNAPBACK}>e den kulen ja ser d ut som.. mulig å bytte den då?? e den bare skrudd inn eller noe..
Guest ducatio Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 fixa samma feil med ett srips jeg. funker som fjell.
Peet Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 fixa samma feil med ett srips jeg. funker som fjell.<{POST_SNAPBACK}>tenkte på d eg og.. men siden tingene går rundt der lurte eg litt på kordan eg skulle feste stripsen.. har du noe bilde av kordan du gjorde d??
Recommended Posts