Jump to content

Motor selges


Guest turbosnurr

Recommended Posts

Guest turbosnurr

Selger motor fra sierra 4#4 93 mod med splitter ny topp på byttet av ford forhandler, komplett med starter, dynamo, bunnpanne,ledningsnett og hjerne, motorfester og bunnpanne til 2wd følger med , bare å sette i hvis det er noen som har motor som har rasa.Har også radiator med el vifter, komplett forstilling 4wd med servo, skal vekk nå gi bud !

Edited by turbosnurr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest turbosnurr
Selger motor fra sierra 4#4 93 mod med splitter ny topp på byttet av ford forhandler, komplett med starter, dynamo, bunnpanne til 2wd, bare å plugge i hvis det er noen som har motor som har rasa.

Gi Bud !

Er enda til salgs giiii bud !

Link to comment
Share on other sites

Guest turbosnurr
Selger motor fra sierra 4#4 93 mod med splitter ny topp på byttet av ford forhandler, komplett med starter, dynamo, bunnpanne,ledningsnett og hjerne, motorfester og bunnpanne til 2wd følger med , bare å sette i hvis det er noen som har motor som har rasa.Har også radiator med el vifter, komplett forstilling 4wd med servo, skal vekk nå gi bud !

 

 

Gi Bud!

Link to comment
Share on other sites

går det an å få bare blokk?

Edited by frode

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest mr_doodee

du har ikke vakumslangen som går inn i bremsekraftforsterkeren? med propp og slange? går inn på insuget? eg ønskjer å kjøpe vist du har!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest turbosnurr
du har ikke vakumslangen som går inn i bremsekraftforsterkeren? med propp og slange? går inn på insuget? eg ønskjer å kjøpe vist du har!!

 

Joda har den slangen komplett jeg send pm hvis du trenger den.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...