Guest mr_doodee Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 hei!ser ut som om det vokser tingi takplaten på sierraen min for den har stått så lenge(mugg og dritt), tror de må ut får en GRUNDIG vask!men eg får det ikke laust, sitter fast med dekselet til takluken, eller problemet er at eg ikke finner skrufestene til dekselet til takluken og det sitter bom fast! noen som har peiling?og hvordan skal eg få ut takplaten,. går det ut bagasjerommet? mvh Roger sierra sedan!
D.Toft Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 stake fjør og vannslange... stak forsiktig så ikke det går hull på dreneringsrørene.. rørene ender på innsiden av bakfangeren, legg deg under bilen bak, så finner du en sort plastslange mellem bakhjulet og bakenden.. fremme vet eg ikke kor dreneringsrørene ender..
Guest mr_doodee Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 stake fjør og vannslange... stak forsiktig så ikke det går hull på dreneringsrørene.. rørene ender på innsiden av bakfangeren, legg deg under bilen bak, så finner du en sort plastslange mellem bakhjulet og bakenden.. fremme vet eg ikke kor dreneringsrørene ender..<{POST_SNAPBACK}> du misforstod.. eg må ha ut taket liksom, takplaten vist du skjønner!
D.Toft Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 åja... der kan eg se, hehe... står litt om demontering i haynes boken. side kapittel 12*14, nr 39, soltak...
Guest mr_doodee Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 skjønner isje noe av det greiene der.. stmemer isje.. finner ikke festene.. skulel hatt hjelp av noen som hadde gjort dette før;)
Guest pzycho Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 hvis det er å få løs "taklyset" så er dette skrudd ovenifra åpne luka, så finner du en eller 2 stjerneskruer skru ut disse, så er taklyset løst Håper dette hjalp
Guest mr_doodee Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 det må eg sjekke! men noen som vet hvordan eg får ut takplaten? går den ut bagasjerommet? doodee
Guest pzycho Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 ja den er litt bøyelig, så d skal gå bra det
WingDude Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Den går ikke ut kofferten, da må du ødelgge den, den tåler ikke mye bøying/bretting,Taktrekket tas ut på passasjerdøra foran, bare legg setet der helt ned, så greier du det. Tres ut mellom hjørnene i døråpningen.
Guest mr_doodee Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 fikk den du bagasjerommet;) takk psycho, det var de skruene eg ikke fant! du reddet dagen min! DooDee
Guest pzycho Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 ingen årsak, hyggelig å hjelpe:) har stressa med dette før Ps. tenkte på combi når jeg sa det går fint ut bakluka så ikke at dette var sedan
Guest mr_doodee Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 ingen årsak, hyggelig å hjelpe:) har stressa med dette før Ps. tenkte på combi når jeg sa det går fint ut bakluka så ikke at dette var sedan <{POST_SNAPBACK}> gikk fint ut bagasjeluka mi, lr koffertlokket så enkelte kaller det! mye mindre problem en forventet;)
Recommended Posts