Jump to content

Sportsstoler


RS|Stian

Recommended Posts

Vurderer nå å bytte ut framstolene i Sierra'n med noe mer sporty og bedre å sitte i. Jeg er egentlig på utkikk etter Cosworth 4x4 Recaro-interiør (fra 91/92mod.), men det er visst veldig vanskelig å oppspore har jeg funnet ut. Stolene må være regulerbare, helst være i svart/mørkegrå farge og ikke svindyre. Tenker ikke på reine racing/bøttestoler med sekspunktseler osv. Hva har f.eks Sparco og Recaro? Hvilke forhandlere fører slikt?

Link to comment
Share on other sites

Mye som går i en sierra. XR4i setene er jo en smule sportsligere, f.eks.

Scorpio MK1 går inn uten problemer, men skal du ha baksetet, passer ikke "ryggen" helt, men er mulig å ordne det på et vis. Cosworth recaro er jo deilig å sitte i...

10 VW Golf GTD (solgt)

09 VW Passat

88 Mazda RX-7 FC3S

85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)

86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)

83 Opel Ascona (Brant opp)

83 Ford Transit (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Guest LaFayette

www.hellanor.no importerer Recaro. Speed modellen til recaro er bra lik cosworthsetene; koster bortimot 5k stykket pluss understell.

Link to comment
Share on other sites

hva med å sette inn orginalt cosworth interiør?

Jo, det er egentlig tanken, men tydeligvis vanskelig å oppspore det mørke Recaro-interiøret som sitter i sedan 4x4 Cosworth'en. De fleste selger enten det lyse/grå interiøret eller det som sitter i vingebilen.

 

Men har noen noe til salgs, så skriiik ut :D

 

Speed-modellen fra Recaro så ikke verst ut nei...

 

speed-2003.jpg

Link to comment
Share on other sites

hva med å sette inn orginalt cosworth interiør?

Jo, det er egentlig tanken, men tydeligvis vanskelig å oppspore det mørke Recaro-interiøret som sitter i sedan 4x4 Cosworth'en. De fleste selger enten det lyse/grå interiøret eller det som sitter i vingebilen.

 

Men har noen noe til salgs, så skriiik ut :D

 

Speed-modellen fra Recaro så ikke verst ut nei...

 

speed-2003.jpg

 

Du har jo fått pm fra meg der jeg tilbyr deg et komplett interiør fra 92 modell som er den fargen du vil ha.

Link to comment
Share on other sites

Du har jo fått pm fra meg der jeg tilbyr deg et komplett interiør fra 92 modell som er den fargen du vil ha.

Fikk du ikke PM'en jeg sendte deg tilbake? :huh:

Hadde vært fint om du kunne sende meg bilder av interiøret. Kanskje det blir en tur til Gjøvik igjen snart :D

Edited by Sierra4x4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...