Jump to content

doch' en FUSKER!!!!


sierra_rage

Recommended Posts

oki...

 

doch' en min har begynt å fuske. jeg og en kompis har sjekket tomgangsregulatoren og evt. falsk-luft: men ingenting peker mot det.

den fusker når den står i ro, men bare ved å trille littegrann, så går den jevnt igjen... <_<

hva i H...... håper på svar innen 24 T, hvis ikke kasserer jeg bilen i en stolpe...

 

:lol: :unsure:

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Link to comment
Share on other sites

tjek det sædvanelige. benzinfilter hvornår er den blevet skiftet sidst. luftfilter. plugger,kabler. rotor,fordelerdæksel. lambasonde. alle disse dele skal du vide hvornår sidst er blevet skiftet. ellers er der mapsensor. tps og tændings modul.

Link to comment
Share on other sites

ja, jeg håper det er en liten bagatell, er kjipt hvis det vil koste så forbanna mye...

 

vi sprøytet startgass i hele motor-rommet igår (igjen) for å se etter falsk luft, men det er ingen tegn til noe sånt...

 

skal se an dette med diagnosetesting, plugger-ledninger,filter er byttet. oljeskift oxo...det eneste jeg ikke har byttet av tenningsdeler er fordeler/rotor...

prøve da oxo da....

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...