Jump to content

rs-spoiler til sierra sedan!


frode

Recommended Posts

selger min magenta røde sedan-spoiler for 500,- FERDIG PRUTET! kom og hent den :P

 

bilder kommer i løpet av dagen. den er strøken, bortsett fra et lite kakk i lakken på det ene hjørnet, "på størrelse med en tommelfingernegl" om jeg får sitere den forrige eieren rett :) har ikke brukt den siden jeg kjøpte den for samme pris som jeg nå selger den for. like pen. har stått oppbevart inne hele sommeren. skruer/muttere følger med.

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

tja.. hvor mye tror du det kommer i frakt da? og tror du den går an å sende med vanlig post?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee

vetsje.. vist du gidder, så hadde jo det letteste vært vist du hadde tatt den med bort på postkontoret ditt og spurt hva de skulle ha for å sende denne.. kan jo isje være allverden vell..?

Link to comment
Share on other sites

prisen på sending varierer om pakken skall sendes i oppkrav eller ikke da... skall d sendes i oppkrav er 200 et fint ca tall, postværke varierer tross alt prisene sine ;) men er vell en 153,- ell noe tror jeg så lenge ikke varen som sendes veier over 20 eller var d 25kg...

 

Visst d ikke skall sendes i oppkrav er 100 lapp et fint ca tall, selv om jeg mener det er 79,- ell noe i den duren ;)

 

Meget mulig at prisene står på www.posten.no og ?

Link to comment
Share on other sites

jepp, kan jo ta den med på det lokale postkontoret (post i butikk) og høre hva de skal ha for å sende den ;) kan høre til mandag :)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

jepp. da hører du fra meg på mandag. men, altså, med nærmere ettersyn, så er det noen lakkriper i den liksom.. akkurat som at den på en måte er slipt med noe grovt noe.. men regner med du skal lakke den allikevel :)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
jepp. da hører du fra meg på mandag. men, altså, med nærmere ettersyn, så er det noen lakkriper i den liksom.. akkurat som at den på en måte er slipt med noe grovt noe.. men regner med du skal lakke den allikevel :)

 

går sikkert fint det vetu forde;)

Link to comment
Share on other sites

jepp. er feste på midten også! går an å se det på det siste bildet..

Edited by frode

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...