Jump to content

Løsne fangeren forran

Recommended Posts

Guest hvolsdal
Posted

Nå skal jeg skifte til combat kit på min sierra 92 mod.

Men så støtte jeg på ett problem når jeg skulle løsne fram fangeren på skjerm sidene, Noen som har noen forslag på hvordan løsne skruene?

evt. forklare nøyakti hva som må gjøres for og få de av,

Litt flaut spm. men bedre og spør en og begynne og bryte og herje:p

MVH

Posted

Skru av festene på siden å dra av fangeren! Festene var rusta i stykker på min fanger! Så der ble hele feste med ut! Men Combat da.. Huff. Hehe

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Posted
Nå skal jeg skifte til combat kit på min sierra 92 mod.

Men så støtte jeg på ett problem når jeg skulle løsne fram fangeren på skjerm sidene, Noen som har noen forslag på hvordan løsne skruene?

evt. forklare nøyakti hva som må gjøres for og få de av,

Litt flaut spm. men bedre og spør en og begynne og bryte og herje:p

MVH

ja...nå skal jeg jo ærlig innrømme at jeg reiv ganske friskt i min da:)

men:

*først skrur du ut de plast-clips/skruene som sitter i siden og inn i fangeren(på innersiden av innerskjermen altså),kan være at disse sitter litt, men ærlig talt, de duger i prinsippet ikke til noe...

*også dytter du bare fangeren opp(!!) på hver side, dette gjør at fangeren er løs på sidene.

* så er det bare å ta tak i fangeren i framkant og dra den ut ifra vangene den sitter i, og VIPS så har du brått ikke på noen frontfanger lenger...

angrer du, så kast problemet i søppla....combat er pent vøtt ;)

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Guest No^Fear_
Posted

på min var de skruene rusta fast å muttern gikk bare rundt inni plastn så tokk godt tak i den reiv den løs.. :P

Posted
på min var de skruene rusta fast å muttern gikk bare rundt inni plastn så tokk godt tak i den reiv den løs.. :P

hehe :) nettopp, det var i prinsippet det jeg gjorde oxo seh :) men man lærer vel av sine feil, hehe

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Guest hvolsdal
Posted

Takker for svar, måtte bruke makt selv... hehe