Guest ESCORT RST S2 Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Kjører nå på 0.6/0.7, men har lyst til å få den opp på cirka 1 bar.Hva må til?Holdbart?
hår ball Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 chip, så er du oppi en bar... værken mer eller mindre, men skall du få utnytta d mest muli så er ny cooler og cam kjekkt å ha, åpnere filter og..
Guest ESCORT RST S2 Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 har chip tror jeg!org cooler!kn filter!holdbart hvis jeg bare stiller det opp til 1bar?bensin osv da?
hår ball Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 hehe... ja, det er helt greit med tanke drift sikkerthet, vet om folk som har kjørt på høyere trykk og, men er det en sliten motor så kan mye skje...
RsTurboTaule Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 (edited) bør ikke gå over 1bar, da må du skifte toppakn. Intercooler etc.Effektanlegg er ikke dumt heller..originale cooleren tåler ikke mye over 1bar(blir for varm ladeluft, vil miste hk faktisk) Kan sprekke og ved noen tilfeller...EDIT: -31 Actuator må du ha også,for å kunne holde på trykket...koster vel rundt 1000lappen.. Edited August 31, 2005 by RsTurboTaule 88 Escort RSTurbo
Guest ESCORT RST S2 Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 oki da stiller jeg den på 0,8 0,9 for sikkerrhets skyld!takk for svar gutta
OleK Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 sett den på 1 bar med god samvittighet du jeg kjører med 1.45-1.5 nå og det holder det Cosworth!
RsTurboTaule Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 sett den på 1 bar med god samvittighet du jeg kjører med 1.45-1.5 nå og det holder det <{POST_SNAPBACK}>jamen du har jo en oppgradert toppakning am i right?kjører(Kjørte) selv 1bar og dette funker fint som olek sier 88 Escort RSTurbo
fastford79 Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Orginal Ford toppakning holder fint 1 bars ladetrykk. Har selv kjørt med dette i over 1 år uten problemer.. 1985 Escort Rs Turbo S1 (ombygd Xr3i)
OleK Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 jeg har blåst orginalpakning på 1.3 bar ihvertfall....med en t34 holdt ganske nøyaktig 1 km med "inspirert" kjøring, hehe Cosworth!
Guest ESCORT RST S2 Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 da setter jeg på boostcontroller å kjører med 0,6 på vanlig å 1 ved litt hard kjøring hehe gromt!skal ærlig innrømme at jeg ikke vet åssen toppakning som sitter på men!får se åssen det går!hmmm åssen setter jeg på boostcontroller?
OleK Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 koble om amal-ventilen din isteden, mye lettere, enklere og billigere! Cosworth!
Guest ESCORT RST S2 Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 da bruker jeg amal ventilen! alt er lakt opp til det med bryter osv men amalen er litt bitch!men den gule ledningen i motorrommet hva er den til? ut fra den sitter det en bryter av/på
OleK Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 hvor den gule ledningen skal hen? tja...hvilken grønnfarge har skogen? tror du må komme med litt mer info om den gule ledningen Cosworth!
Guest ESCORT RST S2 Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 hmmm ehhh. den sitter/henger ved torpedo veggen. orginalt?altså ledningen er ikke gul men gul hette?"hvis det sa dere noe"
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now