Jump to content

AEG470

Gjest
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

About AEG470

  • Birthday 06/13/1981

Medlemsinfo

  • Bosted
    AUST AGDER
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male

Recent Profile Visitors

2072 profile views

AEG470's Achievements

Moped

Moped (3/6)

  1. Så bra da Men 350hk er vel på grensen av hva går uten og bytte/forsterke girkasse+differ.....?
  2. Mange muligheter her nå:-D Og T25'n som skulle være så vanskelig å trimme uten å bytte motorstyringa! hehe Men klarer eec å takkle annen/større maf og map uten å gjøre noe med den?? Og hvor får man tak i de som kan brukes?? Jeg har f.eks. Alldri sett noen 3bar map til t25. Men har dere, som har god kompetanse og innsikt noe konkret forslag til oppsett innen for et Nogenlunde normalt budsjett??:-D La oss si at +-350 motor hk er målet, hvis alt i motor/topp tåler dette orginalt. (gr.A topp-pakkning) Type turbo,dyser,btr/pbv,fuelrail trykk,boost,chip,maf,map og evt.mm. Jeg har en supership som jeg tror er tilpasset ecu(map kutter ikke 1.2-1.5bar boost). Og jeg har en GGR 305 chip.( kutt ved 1.1bar boost.) Står et firmanavn klistra på ecu(tuningteknikk eller noe) fikk i allefall ikke noe ut av de....men kan se at ecu har vært åpnet. TAKKER FOR ALT AV HJELP GUTTER :-D:-D Mvh. Arnt Egil
  3. Takker for svar og tips Har fått noen anternativer å tenke på Mvh
  4. RS 1000 Bra med hjelp av deg Den Fuel Pressure Regulator Adaptor`n tviler jeg på passer.... fuelrailen på T25 er ulik de andre YBène. T25 BTR`n sitter ned i en "skål" på fuelrailen med en seger ring som lås. Må kansje bytte fuelrail hvis de går omverandre da?? TAKKER Mvh
  5. AEG470

    + DIV COSWORTH

    Capri cosworth 24v (bombardier-RØDE) ble solgt til en kammerat for noen år siden og er nå under NY restaurering Solheim auto senter står for karosseri arb.
  6. Tusen takk Blir helt klart de dysene og Cosworth 2WD Power boost valve!! Men å ta ut fjæren i den originale BTR.....den er jo hel lukket/fallset igjenn den på T25`n...??? Har kjøpt inn AEM boost controller og AEM bbl for å ha litt kontroll med trykk og blandinga Veldig takknemelig for hjelpa
  7. Takker for mye bra info Har oppgradert T25 turboen med nye lagre,pakninger og litt større komp.hjul så for håpe den varer en liten stund MEN.... er han turbokongen som har tukla med den....så...kansje...ikke så etterpå at han hadde gjort mye dårlige jobber for folk/bekjente her på forumet... Hadde vært fint å fått ut litt mere enn 270-300hk uten å må bytte til datasprut.. Kan jeg bruke de dysene i linken med 3.5bar BTR? Har ikke funnet så mange utvalg av BTR til den orginale fuelrailen. Må si det som det er, at jeg har lite kompetangse på tunning og da å begyne med datasprut er jeg langt unna Men kansje er det noen her på forumet som har et skikkelig sprut å selge ferdig montert Takk for at dere gidder å bruke tid til hjelp og råd Mvh.
  8. Hei, er det noen som vet noe om dyser til escos T25`n?? Går det ann å sette på større?? Noen som har prøvd? Hvor mye gir de orginale bosch 0280 155 012 på @3bar og evt. @4bar? (fant ikke info på disse i lista) Trenger litt mere bensin så den ikke går mager....Er data sprut eneste utvei på T25`n?? superchip -31 wastgate walbro pumpe stor cooler 3.5" eksos T28 turbo 1.3-1.4bar boost. 4bar på fuelrail Mvh.
  9. Hei, gammel tråd dette.....men er det kommet Plug and Play adapter for T-25 (Vi-PEC datasprut)?? Eller annen type....Noen som vet?? MVH.
  10. Hei, tar gjerne 4x4 eksosmaifold kr500. Hvis ikke solgt da? Passer på T-25`n? NB. Må være HELT fri for sprekker.. mvh
  11. Delene befinner seg i aust-agder. Priser er eks.Frakt ev.Oppkrav. TLF: 95004508 Brukt GGR Chip som går til alle T-25 EEC-IV ECU (cosy,card,anti) dok.fra ggr medfølger. Prisant:3000kr/Bud Brukt MAP-sensor til T-25 prisant:1000kr/bud Brukt dumpventil til T-25 prisant:600kr/Bud Brukt MAF-sensor med hus til T-25 prisant:500kr/Bud (2stk av de)
  12. Godt nyttår Har du 4x4 eksosmanif.(uten sprekker) til escos t-25?? Er vel lik som t35 med t3 flens... mvh.
  13. Hei, høres for meg ut som du har kjørt den varm og havarert!! Hvis du har fortsatt å kjøre etter den begynte å koke eller helt til oljelampa begynte å lyse(oljetrykket forsvant) ja da ville jeg sett meg rundt etter en bytte motor Men jeg ingen spesialist da. Kan jo være mange årsaker til kokinga, eks. monteringsfeil.(toppakning/skjev topp) Er jo toppen som pleier å gå da og om du kjørte til oljetrykket forsvant eller bilen stoppa er d jo mye annet som kan takke for seg. Kan jo ha været sprekker i blokka/toppen fra før som du ikke har oppdaget også. mvh. Og lykke til
×
×
  • Create New...