Jump to content

ola

Gjest
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Medlemsinfo

  • Bosted
    vestland
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

ola's Achievements

Sykkel

Sykkel (2/6)

  1. Da var du utrolig flink som fant den feilen. sikkert noe slikt hjer også..
  2. Prøvd med to sensorer- en ny.. Mest sansynlig noe el feil en plass.. Men hvor..
  3. Slangene er korrekt til rett rør .. sjekket. blåst gjennom med trykkluft kun rørene med trykkluft føler av
  4. Nå har jeg skrudd ut hele partikkelfilteret og det ser veldig rent ut . Kun veldig lite sot fremme og helt rent i utløp.
  5. Jeg skjal skru det ned i morgen for å sjekke om det er sotet..
  6. Brenner rent- null sot utdlipp. ;men veldig varm eksos... Går jo i kjøremodus. Eneste var et lite hull i slangen fra Intercooler, slangen ble skiftet ut med en ny...
  7. Finner ikke feilen. Vsr hos kverneland i dag . De skjønner ikke hvorfor de ikke for til å regenerere dpf. Får høyt trykk . de får ikke bort feilkoden da den dukker opp igjen med en gang.. Har jo nå skiftet d meste, som partikkelfilter, luftmegdemåler. trykkluftmåler.. stengt EGR ventil
  8. Fant feilen som var et lite hull i slangen fra Intercooler...
  9. Trenger jo ikke datalogg det skjer jo i det samme som man trykker på pedalen.Så kommer den røde lampen på og feilkode tett partikkelfilter.. Alt ble nullstilt og lagt til nytt partikkelfilter.. Men etter ti mil så kom samme feilkoden tilbake og bilen går i kjøremodus. Sletter feilkoden men den kommer tilbake med en gang.
  10. Ford Kuga 2009. Jeg har samme problem etter skifte av partikkelfilter med føler. luftmengdemåler. trykkluftmåler. stengt EGR ventil.. Umulig å få bort feilkoden som viser tett partikkelfilter -høyt trykk. Går i kjøremodus. Verkstedet finner ikke ut av det. Er det kun Ford som kan slette feilkoden........?
×
×
  • Create New...