Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Ser desverre ut som jeg står over vingebilen, fant ut "litt for mye" om den så den blir ikke aktuell.. Synd da jeg hadde veldig lyst på en pen vingebil.. Får nok bli en annen isåfall.. Kommer nok til å kaste ut buret så lenge, slenge på litt carbon deler jeg har samlet opp, og gjøre den til kosebilen min.. Ihvertfall inntil neste fristelse jeg kommer over..
  2. Går også "kollonnekjøring" fra horten med ca 6-7 biler kl 08.00 på søndag for de som ikke skal overnatte..
  3. Jeg har fått muligheten å bytte escort'n min med en vingebil. Min er ganske oppgradert etter sånn jeg vil ha den, og vingebilen er sånn ca sånn jeg kunne tenkt meg å ha en vingebil.. Hva hadde du valgt? Escort: T-34.48, grønndyser, 500ic, 3" eksos, bilstein dempere/fjærer og 18" felger(godkjent i v.kort, skrudd bur, 18"comp mo6, omsveist innsug. Vingebil: Std motor, 3" eksos, chip.. Godkjent senka. Vingebilen hadde blitt en mere kosebil og skulle ikke fått stort mere hester enn den har.. Sliter litt med å betegne escort'n som kosebil.. Blir mere ut å kjøre dust bil..
  4. Oppdatert
  5. Det finnes jo en svart med skilt i norge.. Så burde gå fint det..
  6. Det er kun 2wd cosworth
  7. Har egentlig alle ja, men selger ikke gratis
  8. Reimhjul får du hos en kompis av meg, han har et par stk.. 93817661
  9. har du noe felger da?
  10. Den jeg linka til da?
  11. Passer ifra 2.8 4x4..
  12. Det stemmer nok som jhs sier, er rimelig trangt der, har montert både på T-25 og T-34.. Kan lønne seg å montere kun fremre del først, den har ikke mye spillerom, men det går fint uten at den skal slå inni..
  13. Hva gir du da?
  14. Synd, denne hadde jeg gleda meg til å se ferdig..
  15. ja, er like de, men det er jo de rattlesnake sier passer da
  16. Du kan jo få de skivene jeg fant fra escort cosworth'n min ista da, så kan dere prøve dere frem litt Kan plukke de med meg imorra og levere
  17. Jon jamtvedt i skien selger vel ennå? 91611604
  18. Opp..
  19. Solgt.
  20. Haha, og de som kjøper delene blir kalt inn på effektkontroll 1 mnd etter kjøp, helt gratis
  21. Samme her.. Men har alltid tidligere brukt valvoline 10-60 racing Prøvd mobil 1 5-50 og biltema også.. Men holder meg nok til agip eller valvoline fremover..
  22. 20k hadde jeg tatt den tvert.. Men syntes det blir syrt for en gammel taunus.. Men sykt fin det var den!
  23. Nå må du slutte å sikle på andres biler andre Se å få opp en tråd om din
  24. Har både cosworth og is speedometer i horten om du vil ha? 200kr pr stk..
×
×
  • Create New...