Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. er forresten en som er interisert i både diff opphenget nå pluss foringer, så kan hende jeg hopper på det istedet for å bli kvitt litt mere.. Skal tenke over det..
  2. Greit det..
  3. Selger en alu diff "foring" eller erstatning for foring kan man vel si. Kjøpt her: http://www.mc2racing.com/products/xr4ti/dr...0013/index.html 500kr Kan eventuellt leveres med de to store foringene til bakstillinga i alu også for 1100kr totalt. Har bare denne ene her, da jeg kjøpte den og ikke ønsker så harde foringer i hele bakstillinga mi.. Horten 98419941 PM Martinwiger@hotmail.com
  4. Fakeworth

    ARP studs

    Byr 1000kr pluss frakt..
  5. Få priser jeg også da..
  6. Det ble rått
  7. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=54894&hl=
  8. Hehe, men innpakkinga hadde du max brukt 1 min på Savna litt det røret du sa du hadde som hørte til boksen da..
  9. Endelig fikk jeg noe i posten gitt! Kan da bekrefte at han er ærlig, har ikke henta pakka ennå, men noe har ihvertfall kommet
  10. Jeg har ei løs pumpe til innvendig i tanken liggende.. Fra en doch som var gjort om til cosworth..
  11. Det var voldsomt da.. Synd ikke alle er like pene som din arne, men din har vel kostet det dobbelte vil jeg tenke.. Kan jo lett pusse den opp for 100k for å få den til å nærme seg din, så et greit utgangspungt har man ihvertfall her.. Er ikke alle som hopper rett på værsting. Hadde den vært full av rust hadde jeg vært enig.. Men ser da ikke sånn ut...
  12. Dritt kult.. Prosjekt tråd takk
  13. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19784119
  14. Det er da ikke noe i veien med å lure vel? Kunne jo tenkt meg å fått de snart
  15. På'n igjen.. Noen som har hørt noe eller fått noe?? Sisste kontakt var 5.11 da han ba om adressa igjen for han skulle sende den dagen..
  16. Jeg har øvre og nedre liggende om ikke grcossie trenger de.. Han skal ihvertfall ha luka jeg har tilhørende.. Alt er egentlig lovt bort til han, men som sagt kan jo hende dere kan bli enige om noe da han trenger luka mest..
  17. Duratec eller zetec for meg..
  18. **** du som kjøpte de av alexander da.. GRATTIS
  19. Ikke så rart det når du bruker de så hardt at du vet de spinner likt forran og bak ved hard igangkjøring..
  20. Drittbil?
  21. Fakeworth

    reg reim

    Samme her, men ligger en på finn nå om du vil ha fra norge..
  22. http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.w...96;_cmd=similar
  23. Smell sammen så har du isbil Nye bilder : http://www.blocket.se/goteborg/Sierra_turb...m?ca=15&w=3
  24. Mercury ganske sikkert det der gitt.. Veldig blå skjær i den..
  25. Mercury ganske sikkert det der gitt.. Veldig blå skjær i den..
×
×
  • Create New...