Vil det fungere med instrumenter fra ST 220 på en 2.0, eller blir det kræsj med turteller? 6 syl vs 4 syl.. Noen som har prøvd? Edit: Da har jeg prøvd, og ja det funker. Så vips, da har jeg kjørecomputer og ST instrumenter.
..klarte jeg selvfølgelig å aktivere på min 02 mondeo. Men hvordan i allverden få deaktivert dritten(!) igjen?? Ja, dette var faktisk ikke veldig praktisk, syns jeg.. Sikkert fint i land hvor det er en nødvendighet..
Det ser ut som det er lettere å få tak på instrumenter i england, men da teller de jo miles ? Vet at du kan gjøre om miles/km på computern.. Men hva med der kmstanden/trip tellern står? Noen som har prøvd?
Prøvd å slippe opp gassen litt? Har også 2.0 manuell, den ligger på literen på småkjøring, 0.8 på lang/blandet. Egentlig aldri målt på ren langkjøring.
Vurderer å prøve disse. Stemmer det at NGK har tatt over for Motorcraft, så det blir hipp som happ? http://www.ebay.com/itm/NGK-Iridium-Spark-Plugs-FORD-MONDEO-MK3-2-0-10-00-08-07-DURATEC-ITR6F13-/120788533280?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c1f8ec020#ht_3984wt_905
Noen som vet om disse motorene er like kresne på plugger som de foregående, som jeg ikke har fått til å gå skikkelig på noe annet enn motorcraft. Erfaringer eller tips om hva som funker best? Eller er det bare å dra til ford og handle?