Zetec-S Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Lurer på om eg skal kjøre Autoslalom imorra, men har enda ikje somlet meg til å snakke med forsikringselskapet om det. Bare lurte på om de skulle dekke noe som helst viss uhellet først skulle være ute?Eller slår de seg helt vrang?
Guest xsiv Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Du får nok ikke dekt noen ting på forsikring, Slik som autoslalom her så bil ikke bilskader dekt, men person skader er forsikret igjenom NAF. så tror ikke du bør få håpet ditt opp om att du får forsikret det..
and Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Lurer på om eg skal kjøre Autoslalom imorra, men har enda ikje somlet meg til å snakke med forsikringselskapet om det. Du har da bestått oppkjøringen har du ikke? så ødleggger du Fiestan på Eikås i morra så er det bare å bytte inn førerkortet mot ett mndskort på Gaiabussen Det går ikke så fort, og ingen som står i veien i trasen. Ingen som herpa karossen de gangene jeg har sett på. Dessuten så er det teknisk kontroll før start så er det bare å huske på hva pedalen i midten er til for så er Fiestan sikret.Du får vanskelig motstand som "referanse" mot den blå Fiestaen. Den rattes godt. http://www.autoslalom.no/2005/index.htm FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025 FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
RHeskja Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Har kjørt mange løp jeg også.. aldri ødlagt noe, men hadde det vert fiestan din hadde vertfall lippa framme vert litt på snei etter den ene runden.. hadde en grom sladd over en busk! hehe.. ødela ingen ting men me en solid sierra me is fangere så tåler den en smell
Zetec-S Posted September 10, 2005 Author Posted September 10, 2005 Vet at den blå Fiestaen er godt rattet. Men den skal ikkje bli kjørt av eieren imorra. Snakker av og til med han.Veit det egentli er ganske sikkert og det ikkje er mange ulykker. Men ja, det er nok lippen eg er mest redd for. En busk eller stor fart på en kjegle kan bli skjebnesvangert... Og det vil vi ikkje...
Guest mr_doodee Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Vet at den blå Fiestaen er godt rattet. Men den skal ikkje bli kjørt av eieren imorra. Snakker av og til med han.Veit det egentli er ganske sikkert og det ikkje er mange ulykker. Men ja, det er nok lippen eg er mest redd for. En busk eller stor fart på en kjegle kan bli skjebnesvangert... Og det vil vi ikkje... <{POST_SNAPBACK}>i måren, søndag det er autoslalom på eikås? når begynner det?
Recommended Posts