Jump to content

Noen hær inne som eier denne??


Jarnis

Recommended Posts

var en på forumet hær som hadde den før... rstfrode ell noe mener jeg å huske... da han solgte den så var den godt brukt kan du si, henta mye effekt uten oppgradert bunndel, men nå ser d ut til at råder og stempler er bytta, så er nokke sikkert mye bil for penga...

 

nå sto d ikke noe pris men...

 

Og ang at du kun er 17 og går skole og ikke kan sløse er tull...

er selv kun 17 og går skole, bil er mer eller mindre prioritering, noe du enten tar deg råa til eller ikke... så enkelt er det :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

kan vell ikke sammen ligne de prisene som er oppgitt dær med denne...

sitter utrulig my sweete deler på denne sammen ligna med en mer eller mindre standar rs turbo..

 

du har datasprut`n som koster 15-20 000, du har mahler stempler, koster 8000 på face,du har råder er ikke sikker på pris men helt sikkert 10 000 for di og visst vi ser på norske priser da...

 

visst detta er bytta for ikke lenge sid`n så er nokke blokka mer eller mindre skud sikker, sikker sotte opp med nye lager, mest sannsynli blybrosnej lager og simringer i hele blokka.. prisen på stempler,råder,lager,simringer osv, har nokk en pris på mellom 20-30 000 kan jeg tenke meg

 

men for alldel, du har ikke noe garanti for at d står mahler stempler og råder i bilen, så ei kvittering hadde vært fint å sett... men viser d seg at det er slik så er bilen vært godt over 30 000... nærmere 40-50 000 kan jeg tenke meg...

mener og huske at rst frode satte en pris på 60 000 for bilen når han solgte den.... Tror d er en meget sprek bil, men pass på at alt som er nevnt er gjort me bunndelen, går den til helvette så har du en del utgifter ekstra...

 

 

edit: jeg fant jeg fant :) http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=5172&hl=

Edited by hår ball
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...