Jump to content

Kjøp av ny spiller med mp3


WingDude

Recommended Posts

Guest sierrano
Den 8600 spilleren blir nok litt i drøyeste laget, mest lyst på en7700MP eller 77MP. Skal ikke ha det aller grommeste, oddetall radio er uansett ikke aktuelt.

Noen som har komentarer til disse og eventuelt 770MP, hva er egentlig de største forskjellene her ?

 

P7700MP er lydmessig en bedre spiller enn P8600... P77 har 2 veis delefilter med forkjellige nedre delefrekvenser for front/rear og ca 6volt linje utgang. Eneste "fordel" til 8600 er innebygd 3 veis delefilter og tidskomp. Har selv P77 og prøvd 8600, 9600 og beholder P77 for å spille mp3s og som spiller nr 2. Ellers er den clean utsende meget lekert og fronten er ekte aluminium. 7700 og 77 har ikke noe spesielt forskjell så vidt jeg husker. på alle pioneer spillere som slutter med MP har du en AUX inngang som du kan koble på extern lydkildet som styres gjennom spilleren, som feks iPod, Dvd spillerens lyd, spille konsolens lyd, pc lyd, osv....

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen jeg kan se på 770 og 7700 er stort sett radiodelen, er det ikke ? Og 770'n selges vel egentlig ikke i Norge, i hvertfall ikke listet opp på pioneer norge.

Etter det jeg har lest har ikke 770'n RDS radio, men derimot noe satelittradio-greier, spørsmålet er om jeg skal la det påvirke valget ?

Forøvrig får jeg en 7700 inn via jobben til ca 2700 kr, en drøy hundrings mere enn 770'n fra megabillig, men sikkert raskere levert.

 

Forskjell på utseende også da.

7700

dehp7700mp_large.jpg

 

 

 

770

150874695DEH-P7700MP_big.jpg

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen jeg kan se på 770 og 7700 er stort sett radiodelen, er det ikke ? Og 770'n selges vel egentlig ikke i Norge, i hvertfall ikke listet opp på pioneer norge.

Etter det jeg har lest har ikke 770'n RDS radio, men derimot noe satelittradio-greier, spørsmålet er om jeg skal la det påvirke valget ?

Forøvrig får jeg en 7700 inn via jobben til ca 2700 kr, en drøy hundrings mere enn 770'n fra megabillig, men sikkert raskere levert.

 

Kjøpte sjølv 2 stk (en til meg, og en til brodern) Pioneer DEHP770MP - med Europeisk Radio fra megabillig, og er ikkje anna enn storfornøgd :) Og nei, den selges ikkje i norge, så på denne måten får du vel noke som ikkje absolutt alle andre har og? Ang. det satelitt greiene så er vel det noke du kan kjøpe i tillegg, og koble på, ikkje noke som er i spilleren.

Kan ellers anbefale megabillig på det varmeste, har hørt at en del er litt skeptiske... har sjølv kjøpt en god del bilstereo derfra i det siste, genial plass ;) Er også imponert over den kjappe frakta deira, tok 4 dager fra LA til en liten plass i S&F

1997 Audi A6 2,5TDI

1967 Ford Mustang 289cui

x1992 Ford Sierra GT Sedan - Solgt

x1986 Volvo 740 GL

x1985 Mazda 626

x1987 Volvo 240 - spiker

Link to comment
Share on other sites

Pioneer har jo en bra spiller som heter DEH-P70BT med innebygd bluetooth for handsfreeløsning mot mobiltelefon, sjekk den ut. Veil pris 4995. Men det beste er nok Alpine, hvis man har råd. Best hvis det er lydkvalitet man er ute etter...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan med trygghet anbefale overnevnte spiller, DEH-P70BT.

Har den samme selv, og den er over ALL forventning!

Det at du har innebygget handsfree, vil jo i teorien si at du "sparer" mye penger på den! Det koster jo litt å få installert skikkelig handsfree i bil.

 

Jeg har hatt MYE Pioneerer i mine biler, inkl spillere til 8995.-, men denne er den som har imponert meg mest!

Det jeg vil anbefale deg, er å prute litt i de forskjellige butikkene på de spillerene der. Der er ikke så MYE å hente, men hvertfall litt.

 

Markedet på den type spillere er nok så presset i pris allerede fra leverandør. Butikkene har ikke den helt store avanse på dem, men det er bare å prøve... :D

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Blir jo en stund til alt kommer der det skal da, den ombygde stasjonsvogna mi. Men planen er "fin" lyd, men ikke de dyreste komponentene liksom. Skal ha et par 12 tommere regner jeg med, ellers er ikke planlegginga kommet særlig langt på den sia, har nok av andre prosjekter på bilen som må tas først ;)

Skal heller lage en ny tråd når jeg kommer så langt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Forconin

Kjøpte meg samme spiller selv på megabillig.com forrige uke. Kom på litt under 3000 inkl mva og frakt. :)

 

Satser på at jeg blir fornøyd. Ser ut som de fleste andre med denne spilleren er det iallefall. :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...