Jump to content

Kjøp av ny spiller med mp3


WingDude

Recommended Posts

Sjekk Clarion spillerne på SR bilradio i oslo! Bra priser å kjempe gromme spillere! Billigere priser i butikken enn på nettet, men siden dems er www.srbilradio.no Kjøpt der selv!

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Link to comment
Share on other sites

Etter ltt fundering har jeg kommet frem til at jeg kanskje hever lista litt. Tenker å kjøpe noe som jeg kan ta med over i stasjonsvogna når den er ferdig, og der har jeg jo tenkt litt mere på lyd liksom.

Tenker en spiller som har nok linjeutganger til å kjøre både front/bak-system, + basser.

Tenker fortsatt på pioneer, men hva er mest aktuelt med disse forutsetningene ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Forconin

Bare en liten notis. Nomatica har fått noen klager her og der. Iallefall 1 på bilforumet som hadde problemer med dem..

Link to comment
Share on other sites

i dette gamet henger kvalitet og pris sammen men klart man betaler litt for navnet hos visse merker også.

 

men skal du ha lyd fremover i hodet med de forutsettningene du tenker på så gå for 8600 eller modellen under men 8600 er en heftigste du kan få for en grei pris med tanke på deling og eq ect.

Mvh. Hugo H.

 

Ford sierra 2.0l (Type Ludo.)

Ford sierra 1.6l (Type vinterbil racing putt putt !solgt!)

Ford sierra P-100 (kommer til meg snart delvis kanselert dessverre)

Ford sierra sedan doch 1990 mod (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Etter ltt fundering har jeg kommet frem til at jeg kanskje hever lista litt. Tenker å kjøpe noe som jeg kan ta med over i stasjonsvogna når den er ferdig, og der har jeg jo tenkt litt mere på lyd liksom.

Tenker en spiller som har nok linjeutganger til å kjøre både front/bak-system, + basser.

Tenker fortsatt på pioneer, men hva er mest aktuelt med disse forutsetningene ?

Denne uten tvil:

http://www.pioneer.no/no/product_detail.js...nomy_id=430-458

 

Og til deg som sier Pioneer er noe alle har, hvorfor er det sånn da? Kan vel være fordi de har de beste spillerene kansje ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Den 8600 spilleren blir nok litt i drøyeste laget, mest lyst på en7700MP eller 77MP. Skal ikke ha det aller grommeste, oddetall radio er uansett ikke aktuelt.

Noen som har komentarer til disse og eventuelt 770MP, hva er egentlig de største forskjellene her ?

Link to comment
Share on other sites

Og til deg som sier Pioneer er noe alle har, hvorfor er det sånn da? Kan vel være fordi de har de beste spillerene kansje ;) :P

 

Hehe.. Kan så være! Men jeg orker ikke sitte å vente i 20min for å laste opp MP3ene så brente CDer! hehe.. Nei da! Pioneer er sikkert bra det!

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...