Jump to content

Der va første sneen kommet, ja =(

Recommended Posts

Posted (edited)

Va på vei jæm ijæn etter å ha besøkt familien, da de begynner å sne. Sidn vinterdekkan lå jæmme hos mæ skulle æ sette dem på iløpet av uka. De endte me at æ va på vei ned en bakee, fikk sladd-kontra-kontra-kontra-kontra, å endte i grøfta.

Kan se ut som de ikke ble de største skadan, men surt e de forde.

De æ vet e ødelagt e bakfangern å eksosanlegge som ble døtta inn i bakhjule. Skal se om æ får sjekka for- og bakstilling iløpet av uka+ sett under biln :unsure:

post-3629-0-47738400-1481316995_thumb.jpg

Edited by drezz
Posted
Svalbard ?? Snø ?? :blink: ;)

Jada her oppe må vi virkelig passe oss for vandrende isbjørner og polarelg (store hvite elger). Vi kjører rundt med colt i hanskerommet som er fin til å løse diskusjoner og innpåslitne isbjørner med. Svært kjedelig når isbjørnen river seg inn gjennom teltduken i lauvvoen vi bor i når det e 60 kuldegrader ute. Da e de fint at vi har gratis bensin og olje her oppe i nord slik at vi kan holde varmen. :)

drezz: Om du trenger nåkka dela har æ bla. støtfanger frøsse ned i Storgata. PM ka du har bruk for. :)

- 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX
- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V

Posted

Hehe. Isbjørna e jo bare småproblema :P

Va under biln idag å fikk sett. Ser ut som de bare va bakerste deln av eksosanlegge som e ødelagt, så da e de bare å håpe at hjulstillinga e i orden.

RSHansen: Takk, ska huske de til æ får peng :( Blir kanskje å satse på en cosworth eller combat bakfanger :rolleyes:

Posted

Dere har har isbjørn og jeg har ett problem med biltilsynet :P men jeg kan ikke bruke en colt desverre :( da kommer onkel politi og jeg tror ikke jeg får ta med meg rs`n til fengselet og skru og fikse den der.

Posted
Dere har har isbjørn og jeg har ett problem med biltilsynet :P men jeg kan ikke bruke en colt desverre :( da kommer onkel politi og jeg tror ikke jeg får ta med meg rs`n til fengselet og skru og fikse den der.

Korsn problem har du me biltilsynet? De e da sikkert ikke umuli å ordne... De fant æ ut :)