Jump to content

styling!


Martins86

Recommended Posts

heisann! noen som har noen enkle tips for å få mondeo mk1'en til å se litt freshere ut? uten å bruke 20 000 på et stykling kit. :( har litt stram lommebok..

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte RS Styling kit fra Eiker motorshop, dette kite selges for 6600 levert oslo, det blir bestillt fra mcrallying fra england, prisen er inkl, alt av avgifter, kite er laget i glassfiber, Frontfanger, bakfanger og sideskjørt samt gitter/netting for å ha i frontfanger

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte RS Styling kit fra Eiker motorshop, dette kite selges for 6600 levert oslo, det blir bestillt fra mcrallying fra england, prisen er inkl, alt av avgifter, kite er laget i glassfiber, Frontfanger, bakfanger og sideskjørt samt gitter/netting for å ha i frontfanger

 

 

:blink: OW! det var billig!!!

Trur jeg får handle litt ...

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

heisann! noen som har noen enkle tips for å få mondeo mk1'en til å se litt freshere ut? uten å bruke 20 000 på et stykling kit. :( har litt stram lommebok..

 

Du kan ta en titt i prosjekt-tråden min (94 Mondeo sendan). Jeg har gjordt endel små ting for å "pife" opp utseende littegrann. Hvite sideblinker, lakke/male tromler/kalippere, fjerne div enblemer, spoiler, fjerne hengerfeste(?), modde frontgrillen, mm

Link to comment
Share on other sites

Enkleste og fortsatt beste er vel og kjøpe ett greit senkesett og noen fine felger, trenger ikke mer egentlig...

har fine felger men har du noen tips på hva slags senking jeg kan ha? har bm foggia 17" med 215/45/17 dekk på :D

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Enkleste og fortsatt beste er vel og kjøpe ett greit senkesett og noen fine felger, trenger ikke mer egentlig...

har fine felger men har du noen tips på hva slags senking jeg kan ha? har bm foggia 17" med 215/45/17 dekk på :D

 

Samme felg som eg har. Senka min mk1 40 mm i sommer med fjører frå eiker.com til 1000 kr

Link to comment
Share on other sites

Enkleste og fortsatt beste er vel og kjøpe ett greit senkesett og noen fine felger, trenger ikke mer egentlig...

har fine felger men har du noen tips på hva slags senking jeg kan ha? har bm foggia 17" med 215/45/17 dekk på :D

 

Samme felg som eg har. Senka min mk1 40 mm i sommer med fjører frå eiker.com til 1000 kr

har en kompis med mk1 stv med 18" felger og han måtte kappe fjørene han kjøpte fra eiker for de var ikke lave nok.. enda han kjøpte 55 40 senking :-s har du bilde av bilen din jeg kunne få sett kansje?

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...