Guest RSTurbo86 Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 Se topic.. var ikke mye,men.. Er turbo gåen eller? Så på ebay ett rep kit til garret t3 turbo til en billi penge.. jalla? MVH Ruben
Robox Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 kan godt være det bare er olje fra veivhusventilasjonen... den går jo inn i luftmengdemåleren...
Tombra Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 Helt normalt, Kommer som Robox sier fra veivhusvent. Er det mye kan du begynne å tenke på turboen. Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD
OleK Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 standard veivhus-ventilasjon er ikke av det beste akkurat, så jeg vil også tippe på det.... bygg om Cosworth!
bige Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 Se topic.. var ikke mye,men.. Er turbo gåen eller? Så på ebay ett rep kit til garret t3 turbo til en billi penge.. jalla? MVH RubenKjøpte servis set til vinge turboen og renset - byttet lagre selv - pris ca 800 kr .Følg denne intruksjons veiledning : http://www.turbodk.dk/web/web123.aspOg skall du ikke kjøre mega trykk holder den lenge .
Leo Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Er helt vanlig at turboen sikler litt olje. Spesiellt om du kjører pent, ladetrykket er med på å holde turboen tett. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now