Jump to content

Små feil på Sierran min men finner ikke ut hva

Recommended Posts

Guest LaLinea
Posted

Det displayet som viser bilen ovenfra på Sierran min funker ikke som det skal... Displayet viser bare bilen og att lysene er på når de ikke er på og den viser ikke att dørene er oppe. Har sett på kontakta til den men den blir ikke bedre.

Speedometer nåla hopper fra 0-30 km/t

Guest JvhCossie
Posted

Det med det displayet er nok helt vanlig gitt... Svært få Sierraer som det virker på....

Det med Speedo'n din er nok enten slitt vaier eller gåent drev i girkassa... :)

Posted

hadde akuratt d samme probleme med min xr4.. som jeg tror de aller aller fleste og har.. spedometere mitt va og sånn.. da var vaieren løs bak spidometere.. du skal ikke selge bilen din da? betaler bra:) min brant opp

Guest LaLinea
Posted

Selger den for 29900,-

Hvorfor brann den opp da?

Posted

hmmmmmmm... sleng ut noen bilder da:) 29000 er mye for en xr4i så den bør være strøken ;) den brant opp fordi jeg støyte front mot front i 80-90 km i timen.. fløy videre ned i grøfta hvor den tok fyr med en gang og brant en halv time før brannbilen kom og slukket den.. den var strøken og byttet ca alt av deler utenom motor og girkassa.. bytta mye på motoren:) fikk 25000 ijenn på forsikringa på den..det var inkl 16" oz superturismo felger med helt nye dekk.. hadde vell en verdi på rundt 7-8ooo bare de tenker jeg.. så det lønner seg ikke å støyte:)

Guest LaLinea
Posted

I den stand den er nå er den ikke verd det men når jeg har gjort mitt så er den nok verd det ja :D

Guest Cosworth_91
Posted
I den stand den er nå er den ikke verd det men når jeg har gjort mitt så er den nok verd det ja :D

Svenn Åke????

Guest LaLinea
Posted

Bilens forrige eier heter Svenn Åke

Posted

jeg har akkurat den samme greia med nåla og bildet av bilen ovenifra... jeg har så og si problemer med hele dasbordet,... varselampene for bensin, olje, beltet osv lyser når de føler for det.. selv om jeg akkurat har fylt bensin osv.. litt kjipt, men jeg har hørt det kan være noe med loddinga når det gjelder lapmpene.. når det gjelder nåla er det nok en sltt vaier ja.. :( har samme problem.

Guest LaLinea
Posted

Varselampene min lyser også når de føler for det... :unsure: