Jump to content

Ledningsnett


Sloggi

Recommended Posts

Noen som vet om jeg trenger å skifte hele nettet inne i bilen når jeg skal bytte fra 1,6 EFI til RS2000 motor... det holder vel med å bytte motornettet? (det som går til dyser og slikt)

 

hmm hmm hmm ... ?

 

Håper noen har erfaring eller kan noe om det...

Tusen takk

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om jeg trenger å skifte hele nettet inne i bilen når jeg skal bytte fra 1,6 EFI til RS2000 motor... det holder vel med å bytte motornettet? (det som går til dyser og slikt)

 

hmm hmm hmm ... ?  

 

Håper noen har erfaring eller kan noe om det...

Har vært borti tilsvarende ombygginger med EFI motor, der må hele ledningsnettet flyttes over, dette fordi hele ledningsnettet er "bygget" sammen slik at det vanskelig lar seg skille ut, du må gjerne prøve, men hvis du har en komplett delebil er det bare å flytte over alt, ikke noe å lure på, hadde aldri gjort det på noen annen måte selv.
Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde tidligere en RS2000 hvor jeg måtte bytte ut div. ledniger. De var ikke lik en vanlig escort efi. Prøvde meg litt frem, men mått bruke deler til rs. jeg byttet bla. sikrings tavle to tre ganger pga en feil i bilen.

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Hvis du får tak i tegninger av ledningsnettet til begge bilene, så er det jo "enkelt" å finne ut hva du trenger fra rs2000 til efi'en for å få det til å funke :)

 

Men hvis du har et ledningsnett fra en rs2000 er det enklest som kjetil sier å flytte det over.

88' Escort Rs Turbo

86' Escort Rs Turbo -x-

I couldn't repair my brakes, so I made the horn louder.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...