Guest jornhan Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Var på eu-kontroll i dag og bilen gikk igjennom uten en eneste feil,hadde regnet med for mye Co siden jeg har 550ccm dyser og datasprut,men Co var kun på 0,10.Er dette høyt eller lavt?
Guest jornhan Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 utrolig magert... Ok det var dette jenspeed også sa til meg når vi var ute og kjørte med lambda bla for justere turbotrykket,men han sa også til meg att det ikke var noe fare siden den fikk rikt med blanding når jeg fikk litt turtall på motoren(han så dette på inovative meteret sitt).
Guest zr50sl Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 tomgangs blandinga har ingen ting med blandinga motoren får under kjøring\belastning
Åshøgda-raceway Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 det var veldig lite. husker at min co var 9,88 m grønne dyser.hva slags datasprut hae du forresten?
Leo Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Det er godt mulig at mekanikern så an bilen og syntes den så såpass grei ut at han ga **** i å sjekke avgass. Sånt skjer innimellom. Smil og vær glad du Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
rscosworth Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 hadde 0,011 på scropelen øøørliten luftlekk ja mekanikeren klaga litt på høy tomgang men jeg spurte hvor i alle dager det var regler for hvor høy tomgangen kunne være og da måtte'n gi seg
Guest jornhan Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Det er godt mulig at mekanikern så an bilen og syntes den så såpass grei ut at han ga **** i å sjekke avgass. Sånt skjer innimellom. Smil og vær glad du Kan nok stemme det Leo,har hørt om slike tilfeller selv,men som du sier:jeg smiler og er glad . det var veldig lite. husker at min co var 9,88 m grønne dyser.hva slags datasprut hae du forresten? Hei Åshøgda.Jeg kjører med autronic smc.
Guest jornhan Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 hadde 0,011 på scropelen øøørliten luftlekk ja mekanikeren klaga litt på høy tomgang men jeg spurte hvor i alle dager det var regler for hvor høy tomgangen kunne være og da måtte'n gi seg Det med for høy tomgang har mekanikeren helt rett i siden de ikke får lest av riktig CO når tomgangen er for høy,men arrester meg gjærne hvis jeg tar feil .
Guest jornhan Posted November 21, 2005 Posted November 21, 2005 med for høg tomgang får du låg co? Nei,ved for høy tomgang vil CO bli for høy enn ved lav tomgang.Det er bla derfor jeg ikke fikk min 92 mod opel corsa 1,4i godkjent hos opel grunnet for høy tomgang.Holder også med ett hull i eksosanlegget for att de ikke måler CO.
Guest jornhan Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Hvilke Lamda verdier har du på 0,10 i co? Står ikke noe om det i godkjenningspapirene gitt .
Guest jornhan Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Nei nei hehehe.. Men har du ikke bredbånnlamda i bilen? Ikke akkurat nå,men dette blir snart kjøpt hos jenspeed.
Ovar Posted November 26, 2005 Posted November 26, 2005 Jeg har grønne dyser og S8 ecu "datasprut" og en 3 toms high flow katalysator !Målte 0,000 i Co med lambda 1 og 1,1!! Katalysatoren hjelper mye for Coen..... 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500
Guest jornhan Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Jeg har grønne dyser og S8 ecu "datasprut" og en 3 toms high flow katalysator !Målte 0,000 i Co med lambda 1 og 1,1!! Katalysatoren hjelper mye for Coen..... He he,da bør ikke CO være noen problem for deg heller når du skal på eu-kontroll med cossien .
Ovar Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Jepp , det er greit med en trimma bil som sklir lett gjennom Eu kontroll... Kurt , jeg hadde 14,5 til 15 i AF..... 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500
rscosworth Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Nei,ved for høy tomgang vil CO bli for høy enn ved lav tomgang.Det er bla derfor jeg ikke fikk min 92 mod opel corsa 1,4i godkjent hos opel grunnet for høy tomgang.Holder også med ett hull i eksosanlegget for att de ikke måler CO. om høyere turtall er ene og alene pga mer luft (falskluft) så vil jo bilen forbrenne bedre og da få lavere CO.var en 90 1,4i jeg hadde.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now