Jump to content

Mondeo Meet?


Guest ST200evil

Recommended Posts

Guest ST200evil

det kommer da ann på hvor vi skal være? er dette en kamping plass burde du vel evt ringe til den? vet ikke åssn sted dette er.. er ingen drammenser se...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehe. fjordparken er en stor parkeringsplass. men er masse russefester der om sommeren har jeg funnet ut så blir nok litt vanskelig. men drammen camping er jo greit!? eller? har ikke vært der jeg.. noen som har kommentarer for/imot å være der?

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

Russefest på sommeren? men da er man jo ikke russ lenger ;)

 

Drammen camping hørs bra ut... fått noen cruse rute?

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

møte i drammen på en lørdags kveld, rægge til lillestrøm/strømmen og omeng.. kan jo campe like ved hellerud eller no? Drikka øl.. :) hvem tar med seg damer da? heh..

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

datoen er Lørdag 1.juli.. oppmøte i drammen.. si ifra dere som vil være med så vil får en liten "telling" på dere...

Link to comment
Share on other sites

datoen er Lørdag 1.juli.. oppmøte i drammen.. si ifra dere som vil være med så vil får en liten "telling" på dere...

den er grei! hvor skal vi møtes i drammen? CC?

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Er definitivt med. Er det noen klokkeslett. Jobber selvølgelig den lørdan men det kan fikses :P

Møtes da eventuelt i fjordparken før vi kjører konvoi til Notodden

 

Melder herved på min Mondeo 1997 2,5 Ghia 1997 Stv

 

Jo flere som møter mere morro det blir.

 

Ang cruising så er det flere alternativ som er kommet opp.

Har et forslag og det er Notodden.

Husker jeg ikke feil var de på Nrk for en stund siden

Landets siste rånestripe med ekstremt høy harryfaktor.

Kan påta meg eventuelt å finne ut hva overnatting koster men må da vite hvor mange vi blir

Tro meg har kjørt på stripa der. Mange og da mener jeg Mange harry/rånebiler. Får vel sjokk når vi stiller opp med glisene våre :D He He

Men som sagt bare et forslag.

 

Så kom igjen å få ut fingern detta kan bli ***** morro!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

ok. woodpile.. finn ut litt angående detta da..så ser vi ann... dette bør da bli kveldstid.. sånn at det ikke bare er kult di første timene og så dølt.. ;) møtes litt ut på ettermiddagen, råning og crucing på kveldstid.. øl på natten da bilene hviler ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Har nå sendt mail til Notodden camping med forspørsel om pris og fasiliteter. Tenker da på at vi må ha et sted vi eventuelt kan samles på kvelden for øl, grilling og masse fordprat :P

 

Vist vi får med en til ang planleggingen så kan vi ta en tur å sjekke forholdene så vi vet om det er aktuelt sted å slå leir om kvelden. Er et stort bilmiljø på notodden, så der er det definitivt muligheter for å få vist frem kjærra si. Tror dette kan bli veldig morro. Må sikker betale noe depositum på campingen men hvordan vi ordner det i praksis får vi finne ut etterhvert. Så til alle med mondiser meld dere på.

Går dette i boks så blir det bindende påmelding.

Link to comment
Share on other sites

Har nå sendt mail til Notodden camping med forspørsel om pris og fasiliteter. Tenker da på at vi må ha et sted vi eventuelt kan samles på kvelden for øl, grilling og masse fordprat :P

 

Vist vi får med en til ang planleggingen så kan vi ta en tur å sjekke forholdene så vi vet om det er aktuelt sted å slå leir om kvelden. Er et stort bilmiljø på notodden, så der er det definitivt muligheter for å få vist frem kjærra si. Tror dette kan bli veldig morro. Må sikker betale noe depositum på campingen men hvordan vi ordner det i praksis får vi finne ut etterhvert. Så til alle med mondiser meld dere på.

Går dette i boks så blir det bindende påmelding.

bare å finne ut pris så er jeg med! eller er med uansett hva det koster!! hehe. melder herved på meg og min 95' mondeo 2.5 stv!

Edited by Martins86

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest ST200evil

er ikke mange som er int virker det som 4-5 stk bare? kan alle som vil være med sende meg PM? altså: første helga i juli... Drammen..

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Har ikke fått svar fra campingen :angry:

 

Kjører bort til drammen camping i morgen og spør direkte. gir beskjed om det blir aktuelt der. Vet ikke hva dere er mest interesert i, drammen eller notodden

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

samme for meg.. er intresert i ett skikkelig treff bare jeg.. mellom 15 - 20 biler hadde vært gøy me.. ser labert ut..

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Hei, har nå fått svar fra drammen camping. Prisen der er 380 pr hytte fra den 1 Juli til den 2 Juli. Er 4 liggeplasser i hytta og mulighet for matlaging. Er også kjøleskap til å lagre kaldt øl. Men de har problem ang det å parkere biler.

Notodden er da mere aktuelt. Der har de hatt treff flere ganger før og kunne reservere et område til oss der vi kan stå for oss selv. Er også der 4 mans hytter eller plass til campingvogn vist noen tar med det. Får svar i løpet av kvelden angående prisen. Må si jeg er litt mere tent på Notodden da de har hatt treff der før og standaren generelt er høyere og vi får plass til bilene. Også når det gjelder cruising så er det letter i Notodden da de har stripa å kjøre på. Drammen sentrum er stengt på lørdagskveldene for gjennomkjøring så det blir litt verre å finne en plass for oss å være med bilene.

Kom med synspunkt må bestemme oss fort da det allerede begynner å bli fult. Har sagt cirka 15 personer men vet ikke om det er reelt.

Meld dere på nå så vet vi hvor mange av oss det blir. :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...