Jump to content

Mondeo Meet?


Guest ST200evil

Recommended Posts

Guest ST200evil

hadde vært fett om det hadde vært no sånnt til våren eller no? om ikke det allerede er da.. noen som er enige? visst fram godsakene og spilt musik dem som har det. hehe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hadde vært fett om det hadde vært no sånnt til våren eller no? om ikke det allerede er da.. noen som er enige? visst fram godsakene og spilt musik dem som har det. hehe

Er med på den jeg, de to siste Ford treffa (2004/2005) på Rudskogen har det toppen vært 5 Mondiser.... er for dårlig mener jeg. Syns vi skal tromme sammen troppene å dra manssterke på "skogen" i 2006

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

nei, bilen min har antispinn..den skal brukes hele året. hehe :) tenker dere nå på banekjøring? faa, da må vel min drekka bensin så det holder..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Arranger Mondeo avdeling på ford treffet, da kan dem som bor langt unna se mondeoene, blir nok å komme mindre folk å ser om det mondeo treffet skulle vært uten videre.. Slikt ville jeg gjort det.. Om det kun kommer 10mondeoer på fordtreffet, tviler jeg på at det blir å komme noe fler mondeoer om dere arrangere noe treff uten videre, hvertfall mindre folk som kan se bilene..

 

(Folk reiser ikke langt for å se på noen mondeoer, men dem reiser langt for å få med seg et fordtreff, å dem som er på fordtreff synes sikkert det er stas med et "Mondeo hjørne)

Edited by HansenRS
Link to comment
Share on other sites

Guest Techpoint

Hva med en liten mondeogjeng på gatebil da?

 

Skal til tyskland nå i løpet av kort tid (når jeg får tid) hehe å hente en mk1 delebil sånn at jeg kan få gjort ferdig min..

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

jeg mente mere ett streetmeet eller no jeg da.. på en stor p-plass eller no, velø, trenger kanskje ikke så veldig stor en heller. hehe

Link to comment
Share on other sites

Hva med ett Ford treff i Drammen?

Ford treff i drammen hadde vært skikkelig morro.. har et par venner med noen ganske feite forder her... som desverre ikke er aktive her på forumet, men..

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest El Chêfe
Ford treff i drammen hadde vært skikkelig morro.. har et par venner med noen ganske feite forder her... som desverre ikke er aktive her på forumet, men..

 

Du er nå en godtbit du og da sammen med Forden din!

 

Men faktisk i Drammen er det nok plass til ett treff og det er jo relativt sentralt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Du er nå en godtbit du og da sammen med Forden din!

 

Men faktisk i Drammen er det nok plass til ett treff og det er jo relativt sentralt :)

men trenger virkelig et treff i drammen med bare forder altså!! ikke bare kjipe golfer å japse-biler sånn!

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

da fixer vi ett treff i drammen ved sommers tider? kanskje med cruicing oppover i dalen mot Norefjeld etc?

 

noen som vil ta seg av div planlegging kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

så på en porsche treff film, med cruicing gjennom telemark.. **** for no rå kjøring..vært digg med ett mondeo treff gjenom der da, og evt telting og øl på kvelden.. hehj

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Er HELT med på dette med mondeotreff i drammen. Er så sinnsykt mye harryvolvoer og cruising tar vi definitivt til mjøndalen å tilbake. Fjordparken i Drammen er et genialt sted å arangere treffet for deretter å dra til drammen camping for pils å grilling. Er et stort bilmiljø i drammen men ford mangler. Har en V6 som jeg tar ned meg. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Kan forseten vist noen er interesert i å hjelpe til prøve å fikse no. Kan eventuelt ta alt på drammen camping. Er ikke sikker på hvor mange det er plass på campingen men det kan sjekkes

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil

om vi samler noen frivilige så skal dette gå i boks .. to tre stk eller no... . camping, crucing og meet område.. + kappkjøring mot stygge volvo (traktorer) kommer nok selv med en trimmet ST200 stv :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...