OleK Posted December 2, 2005 Posted December 2, 2005 (edited) hvor lenge holder denne? med tanke på effekt og ladetrykk.... når bør man oppgradere til en eller flere (f.eks.) 044-pumper? hva med bensinrøra? bør de erstattes med noe grovere etterhvert? hovedsaklig snakk om 2wd sedan her nå.... Edited December 2, 2005 by olek Cosworth!
Guest viko Posted December 2, 2005 Posted December 2, 2005 hvor lenge holder denne? med tanke på effekt og ladetrykk.... når bør man oppgradere til en eller flere (f.eks.) 044-pumper? hva med bensinrøra? bør de erstattes med noe grovere etterhvert? hovedsaklig snakk om 2wd sedan her nå.... Org pumpe holder 330-360 it uten problem, etter det ville eg gått for GrpAkoster ca 2500kRør, filter org i massevis
WingDude Posted December 2, 2005 Posted December 2, 2005 Har bremsa 380 på orginalpumpe, og vet om biler som har bremsa i overkant av 400 med std pumpe.
OleK Posted December 3, 2005 Author Posted December 3, 2005 (edited) kanskje tryggest med 044? håper på å være ganske nærme 400-tallet på den nye motoren..... greit å ha i tilfelle senere oppgraderinger og evnt..... men røra er store nok altså? Edited December 3, 2005 by olek Cosworth!
Guest viko Posted December 3, 2005 Posted December 3, 2005 kanskje tryggest med 044? håper på å være ganske nærme 400-tallet på den nye motoren..... greit å ha i tilfelle senere oppgraderinger og evnt..... men røra er store nok altså? 2 lapper på www.rs-motorsport.no billig grpa pumpe.. Jepp er det....Kjenner en som har bremsa over 550hk med org.
mr.cossie Posted December 9, 2005 Posted December 9, 2005 550 hk (tvisomt) med orginal pumpe?? han hadde ikke 2 stk da a? olek: ville nok vurdert en ny større pumpe. eller 2 stkorginale pumper, da er du på den sikkre siden.. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Guest viko Posted December 9, 2005 Posted December 9, 2005 550 hk (tvisomt) med orginal pumpe?? han hadde ikke 2 stk da a? olek: ville nok vurdert en ny større pumpe. eller 2 stkorginale pumper, da er du på den sikkre siden.. Vist du leser litt så står pumpe i 1 setning og rør/slanger i 2 setning
Panza Posted December 10, 2005 Posted December 10, 2005 550 hk (tvisomt) med orginal pumpe?? han hadde ikke 2 stk da a? olek: ville nok vurdert en ny større pumpe. eller 2 stkorginale pumper, da er du på den sikkre siden.. 2 stk pumper er ikke noen god ide syns jeg. Hvis den ene svikter så merker du det ikke og da kan motoren få for lite bensin. Bedre med en stor.
Guest ST200evil Posted December 12, 2005 Posted December 12, 2005 to pumper er fint.. sett trykk måleren inne i bilen.. kjører med to stk carrera RS pumper.. (samme som grpA bare mye billigere). En orginal pumpe holder og gir kanskje hestene.. men sett på bredbånds lambda og så på co'n deres. den vil da gå magert på turtal.. min brente stempler etter kun 40mil. byttet til nye pumper.. itte no problem.... monter to pumper der du orginalt har pumpene dine.. sett filteret lengre frem i karosseri.. sett pumpe nr to vi en bryter som er lett å komme til...
kikk0 Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 to pumper er fint.. sett trykk måleren inne i bilen.. kjører med to stk carrera RS pumper.. (samme som grpA bare mye billigere). En orginal pumpe holder og gir kanskje hestene.. men sett på bredbånds lambda og så på co'n deres. den vil da gå magert på turtal.. min brente stempler etter kun 40mil. byttet til nye pumper.. itte no problem.... monter to pumper der du orginalt har pumpene dine.. sett filteret lengre frem i karosseri.. sett pumpe nr to vi en bryter som er lett å komme til... sorry offtopic, men hvor får eg kjøpt carerra rs pumpmer?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now