Jump to content

Momo Gt2 8,5" * 17" 215/4017 Selges..


Cossieman

Recommended Posts

ene felgen er litt kantkjørt.. men ellers bra.. Champiro gt dekk.. med bra mønster. selges høystbydene. ikke 1000 krs bud...

 

 

Jeg er interessert, men vil gjerne se bilde av dem før evt bud...

Du har PM med mailen min! :-)

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Ikke lurt å la en grunna bil stå ute.. Sleng over en pressenning ihvertfall da.. hehe..

 

Så rimelig kantkjørt ut den ene, har du closeup av resten?

 

Hva kunne du tenkt deg for dem?

Link to comment
Share on other sites

jeg gikk ut og målte. og de var 8,5":D ja skal slenge en presenning, over. skal få tatt close up bilder. nypris pr felg var 2495,- og pr dekk 1998,-

Normal pris på strøkne brukt felger er ca halv pris.. Altså 5k for felga og ca 4k for dekka, 9k da hvis alt er strøkent.. Hva hadde du tenkt? Hvis alle felga er like brukt som den på bildet ville jeg tippe at de er verdt 4-5k avhengig av hvor mye gummi som er igjen.. :D

Link to comment
Share on other sites

jeg gikk ut og målte. og de var 8,5":D ja skal slenge en presenning, over. skal få tatt close up bilder. nypris pr felg var 2495,- og pr dekk 1998,-

Hvis du måler høyden på felgen får du 18" ;) Alle felger det står stemplet 18" på, er 19" hvis du måler... osv... :)

Alltid det som står stemplet inni felgen man skal gå ut i fra!

For å si det sånn så funker det dårlig å måle felgen til f.eks. 18" og gå til dekksjappa og kjøpe 18" dekk til de ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden omhandler kun hjulene som er tilsalgs av trådstarter.

 

Tråden er renset for offtopic av Moderator.

Link to comment
Share on other sites

**************************************

 

----------------------------------------------------

Innlegg slettet av moderator. "Dissing" av salgstråder er ikke ønsket!

 

Felgene er 7,5x17 om Cossieman skriver så.

Edited by and
Link to comment
Share on other sites

*******************************************************

 

Innlegg slettat av moderator.

jusf4fun, ikke begynn. du får smekk på lanken om du prøver å informere om feilopplysning i salgsannonser. det fikk jeg til tross for en PEN måte å antyde at felgen slettes ikke er 9" bred!

Edited by and
Link to comment
Share on other sites

just4fun. har du et fuckings stort problem? hvis du ikke skal kjøpe så ikke bry deg.. hva **** i hælvete du betalte for felgene dine driter jeg langt **** i.. og de dritt dekka du sikkert har driter jeg enda lengre i.. så hold deg for **** til topic og ikke svar på noe ingen vil vite..

 

 

Admin... hadde vært takknemlig hvis du hadde kasta just4fun på hodet og ræva ut.... eller bare klaskan på finga!

Edited by Cossieman

Her skal det stå noe.. og det gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Nå får det holde! Dette andre gangen det må modereres i denne tråden på bare få dager.

 

Står det at denne tråden gjelder kun hjula til trådstarter så er det nettopp det som er budskapet.

Ikke hvor man kan kjøpe billige dekk i norge.

Den neste som sporer av tråden får en overraskelse :P

 

Skjerpings nå så vi slipper mer av dette tullet.

 

Og til trådstarter så oppdater den øverste posten din med riktig info så en ikke må lese hele veien ned.

 

-Anders-

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...