kikk0 Posted December 12, 2005 Posted December 12, 2005 skulle teste lysa på bilen i dag. det virket ikke i det heile tatt.når eg bremser kommer langlysa på, blinklysa lyser heile tiden, vindusvisker virker ikkje.. hva er grunnen til dette?
D.Toft Posted December 12, 2005 Posted December 12, 2005 du har vel ikke koplet feil en plass da?? er fort gjort å kople feil..
kikk0 Posted December 12, 2005 Author Posted December 12, 2005 hva kan vere feil her? noen erfaringer. det som er så merkeleg er at det funket fint for noen dager siden, men i dag ville den ikkje.. får ta oppigjen ledningsnettet..
D.Toft Posted December 12, 2005 Posted December 12, 2005 hmm, rart.. jordingsfeil i sikringsboksen gjerne, har du hatt utav alt el nett??
kikk0 Posted December 12, 2005 Author Posted December 12, 2005 tok faktisk opp sikringsboksen i dag.. kan vere eg har gjort eit eller annet oppi der
D.Toft Posted December 12, 2005 Posted December 12, 2005 det skal du ikke se bort ifra, er bare å demontere igjen kjipt, men thats life
kikk0 Posted December 12, 2005 Author Posted December 12, 2005 jepp. får prøve å sjekke i morgen.. takk for svar combatkit
morty999 Posted December 12, 2005 Posted December 12, 2005 skjeldent noe feil med sikringsboksen på sierra da... sikkert jordingsfeil
kikk0 Posted December 14, 2005 Author Posted December 14, 2005 problem løst. ser ut for at det var ledningene til hengerfestet som hadde tvinnet seg sammen.. men er det noen som har erfaringer med dårleg jording på baklysa?
Guest kjell ove_88 Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 problem løst. ser ut for at det var ledningene til hengerfestet som hadde tvinnet seg sammen.. men er det noen som har erfaringer med dårleg jording på baklysa? veit det er mange som legger opp ny/tykkere jordings kabel til baklysa fordi pærene ryke lett når dei kobla til henger/campingvogn og festa den nye jordings kabelen i karosseriet på bilen.
Guest pzycho Posted December 15, 2005 Posted December 15, 2005 hvis baklysa kødder, pleier jeg bytte ut kontaktene med små kabelsko.. da kontaktene blir dårlige.. funker hver gang...
Guest zr50sl Posted December 15, 2005 Posted December 15, 2005 trenger ikke skifte ut kontakten,bare bøye pinnene på pære holderen,ene til den ene siden å den andre til den andre siden å slik med alle, puss dem oxo, ang kontakten så er det vel en form for klemmer til vær pinne,bare bøye dem innover mot hver andre å spray litt elektro cleaner så funker det som snus
twin turbo Posted December 15, 2005 Posted December 15, 2005 rikti det zr50sl sier da det som regel er rust og dritt på kontaktene som jere det. trehjulsykel
Samatron Posted December 29, 2005 Posted December 29, 2005 skymmelt med jordingsfeil i baklyktene der.. da jeg ikke "skrudde på" lysa , og bremsa forsvant alt lyst på hele bilen, var jævelig gøy også.men de kontaktene som går inn på baklyktene er no jævelig dritt egentlig!
Recommended Posts