Jump to content

Stabstag til Scorpio Cosworth?


Guest dølle

Recommended Posts

Noen her som vet om noen stabstag som passer på denne bilen, (vil ha stag både foran og bak).

 

Har hørt at noen stag fra Sierra Cosworth passer, stemmer dette og isåfall; hvilke stag er det som passer? :?

 

Og sist: hvordan festes slike stag i støtdempertårnene? :?

-har hørt at man borrer hull og skrur de fast?

-har også hørt at man bruker de samme skruvene som fester demperne til å feste staget, hva er rett?? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Foran skal du bruke de skruene som fester fjørskåla. Bak er jeg litt mer usikker, men jeg lurer på om det ikke er slik at du bruker demperfestet ja..

Det spørs hvilken motor du har, hvis du har 24v må du ha et som er bøyd, bakover, hvis du skjønner. Bak kan du bruke hva som helst. Men Sierra Cosworth skal passe ja. Hvis ikke har jeg en i tyskland som lager dem..

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar!

 

Det er forresten 24v jeg har,syns det må være såpass.. :wink:

 

Har han i tyskland som lager dem ei internettside? Er han flink?

 

Vil ha de beste delene i bilen min, :twisted: så følgelig er jeg også interresert i å få de beste stagene til bilen! :P

Hvem lager de beste stagene til Scorpio Cosworth mon tro..?

-Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Count sa:

Jeg hadde et bilde av det et sted men jeg finner det ikke igjen. Skal leite hardere, men det ser VIRKELIG flott ut!

 

Kan det være denna karen som har stag fra den karn du prata om? :wink: (-se litt nedfor midten av sia..)

-ser GENIALT ut ja! :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...