Jump to content

Wolf Sierra Cosworth

Recommended Posts

Posted

Ja - Ja , nesten 100 - hverfall 51 . Ford freak er jeg på min hals . Min første ford var en Cortina 1500 GT - 1966 ( kjøpt noe senere ) og så noen forder til . Nå går jeg og lurer på om jeg ikke må en cosw til , funnet en 4x4 - 92 med 95 tkm på telleren - en eier - føtt 1930 - i Italia - pris 4tEuro . Alle serviser fulgt ( hefte stemplet) . Tar Ryan Air ned og ser på den ...........

Posted
Hår ball.. siden jeg er 18 selv var nokk den komentaren der rettet på et litt anent vis :rolleyes:

syntes det er bra at folk litt oppi åra er her å deler mange års erfaring med ford med oss..

da er du eldre enn meg :rolleyes:

Posted
funnet en 4x4 - 92 med 95 tkm på telleren - en eier - føtt 1930 - i Italia - pris 4tEuro . Alle serviser fulgt ( hefte stemplet)

minner meg om bilen til naboen til en kompis av meg. den er maken, har gått drøye 50.000 km. bilen har vært forsøkt bøffa 3 ganger. hehe. eieren er en eldre mann, bruker den veldig lite og er strøken.

Guest Cosworth_91
Posted

EN her i bygda har en 88 Sierra Cosw, har itte pasert 40000 km den! han kjøpte den ny i 88 for 500000kr, ser likke pen ut enda!

Guest Hovden Racing
Posted
EN her i bygda har en 88 Sierra Cosw, har itte pasert 40000 km den! han kjøpte den ny i 88 for 500000kr, ser likke pen ut enda!

32000km.. kjøpt ny på Stavseth Bil i 1988..

Posted
Så fin ut den bige.. hadde den nå bare vert en anen farge.. men den prisen var vel ganske lav?

egentlig ikke , det er jo bare i norge bilene er intressange . Og etter og ha ligget på nett noen år ser jeg prisene på alle cosw uten vingen er på vei ned , de er jo over 15 år gamle ......Og alle har kjørt mindre enn 80tkm ??.

Og for og slippe katten ut av sekken , vingen jeg kjøpte i Østerike lå noe rundt denne prisen , Se bare på de forskellige søker motorene hvor lenge de har vært til salgs ...