Guest Alex_86 Posted December 29, 2005 Posted December 29, 2005 noen som har den i pdf eller noe i den duren....? eller må jeg skaffe meg den på et annet hvis
hår ball Posted December 29, 2005 Posted December 29, 2005 jeg har den boka, syns ikke den var så bra... du får kjøpt den på bokkilden.no, eller du gjorde vertfall, men det er vell kanskje uaktuellt?
OleK Posted December 29, 2005 Posted December 29, 2005 jeg syns den er helt ok jeg, kjøpte min fra bokkilden jeg og... http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...ryName=BIC_WGCV Cosworth!
Jarnis Posted December 29, 2005 Posted December 29, 2005 Jeg har også den, vet ikke helt hva jeg synns om den . hadde andre forventninger da jeg kjøpte den. hadde hopet det stod hvordan bygge om fra en motor til en annen. eks fiesta xr2i til fiesta RS Turbo men nei. jeg kjøpte min også på bokilden.no
Guest benny Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 kjøpte min på mobilia i oslo. står endel ting som er greit å ha med seg...
Guest benny Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 kjøpte min på mobilia i oslo. står endel ting som er greit å ha med seg... mobilia.no så vidt jeg husker
Recommended Posts