Jump to content

Subb Kasse


Guest kjell ove_88

Recommended Posts

Guest kjell ove_88
En dynabel BF4501 vil passe fint til den kassa ;) Pris: 3700,-

 

Ein forsterkar til 3700 kr blir no i de meste laget for ka lommeboka mi klara å betale.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Coolnissen

en dynabel bf1702 2 kanaler komer sikkert til å drive den helt fint den er på 500 w i mono. rms.. koster 2000

 

har en sånn selv og den driver elementet mitt som er på 1000w rms rundt 2000w max

 

veldig bra forsterker men litt teit innstillning på frekvensen vet aldri nøyaktig kor du har den men er bare å høre seg fram.

 

drev også samme elementet med en blaupunkt gta 2200 600w max 300w rms den drev elementet helt fint men du merker forskjell visst du kjøper en bra forsterker tro meg. bassen blir mer kontrollert og vrenger seg ikk så lett spørs kor kresen du er for å si det sånn er vel ikke akkurat topp kvalitet den kassen heller..

Link to comment
Share on other sites

Guest kjell ove_88
en dynabel bf1702 2 kanaler komer sikkert til å drive den helt fint den er på 500 w i mono. rms.. koster 2000

 

har en sånn selv og den driver elementet mitt som er på 1000w rms rundt 2000w max

 

veldig bra forsterker men litt teit innstillning på frekvensen vet aldri nøyaktig kor du har den men er bare å høre seg fram.

 

drev også samme elementet med en blaupunkt gta 2200 600w max 300w rms den drev elementet helt fint men du merker forskjell visst du kjøper en bra forsterker tro meg. bassen blir mer kontrollert og vrenger seg ikk så lett spørs kor kresen du er for å si det sånn er vel ikke akkurat topp kvalitet den kassen heller..

 

 

ok, har ikkje behøv for sånn utruli bra lyd, berre noke so dunka litt baki bilen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hadde en slik kasse en gang, brukte en power acoustick forsterker på 1600w til og drive dem det ble for mye til disse subbene :P er ganske fastbrendte nå ja..

1985 Granada 2.3 L Jubileum

1983 Granada 2.8 Injection

1982 Granada 2.5 DL

1982 Granada 2.8 Injection

1981 Granada 2.0 L

1981 Granada 2.8 Ghia

1979 Granada 2.8 GL

1971 20m XL

Link to comment
Share on other sites

Sjekka Solid Audio?? Billige å stabile ned i 1ohm. Hadde en F-23 av denne typen på mine 2 Poisen Audio er. Spilte bra!

 

F-23

500WATT MAX OUTPUT

 

Output Powers:

• 120W (RMS) x 2CH (2 Ohm)

• 75W (RMS) x 2CH (4 Ohm)

• 200W (RMS) x 1CH (4 Ohm)

• 250W (max) x 2CH (2 Ohm)

 

Dim: 9.54W x 2.13H x11.81L

 

 

Sjekk Xelent.no for bilde! Tror disse kan skaffes nedi 1500!

Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest fiestaråner

har den kassa der med en forsterker på 1800w til 999kr fra thorsov og det funker FETT!!;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Storberget

ta deg en tur til den nærmeste bilsteroforhandleren der du bor, så skriver du ned linken og viser den til ekspeditøren. Så tenker han fikser noe bra til en grei sum til deg.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
har den kassa der med en forsterker på 1800w til 999kr fra thorsov og det funker FETT!!;)

 

Hvordan merke er dette? Ikke det at jeg bryr meg noe særlig om det hvis jeg skal ha det.. men det der hørtes ut som en grei deal! :D

mybanner4a6253fab30cf.jpg
Link to comment
Share on other sites

hadde en slik kasse en gang, brukte en power acoustick forsterker på 1600w til og drive dem det ble for mye til disse subbene :P er ganske fastbrendte nå ja..

 

Da har du nok missforstått litt, eller det er noe alvorlig galt med ørene dine... Hvis forsterkeren hadde vært for kraftig, så hadde du hørt det før elemtet brenner seg fast... var nok heller litt for liten, og du som dro på for mye over tid ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...