Jump to content

Rs Turbo + Efi?


Guest ErikW

Recommended Posts

har ikke sagt at jeg skal lade mere en 0,5 jeg. og har ikke sammenlignet med noen heller...

 

 

var ikke kritikk jeg kom med, syns det er tøfft at folk tørr/tar seg råa til og teste det, er vell ikke uten grunn at is turboen har blitt så populær heller.... man må prøve og feile, og dere er med på og gi gode veiledning både på d ene og det andre og ¨på hva som gikk galt osv... sånnt liker vi :)

 

Men uansett så kan du nokk lade 0,6 og fermdeles være på den trygge sia, visst map`n godtar så mye over trykk... 0,6 i trykk på org stempler tilsvrer vell bortimot samme komp som høy komp stempler, er vertfall det de sammen ligner med i england, opp til 0,6 går bra, men over bør det forandres på komp forhold...

Link to comment
Share on other sites

Føler bare jeg må tipse om noen Universal Fuel Injector Boss Bungs Holders. Kan kjøps på ebay for 55.6 med frakt. Hvis en har lyst til å bygge om mfi manifoilen til efi, eller har lyst på 8 dyser eller har bare lyst på en eller to til tillegssprutet.

 

Link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...%3ARTQ%3AUS%3A1

 

Har akkurat bestilt et set for en kamerat som skal bygge om volvo b23 turbo gasser til megasquirt (var det noen som sa bensinøkomisk volvo? det fins vel ikke). Han skal mest sannsynlig bare borre om hull i toppen og banke disse inni.

86 Escort RS turbo s2. Megasquirt edition.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...