Jump to content

gatebil


FOCUS

Recommended Posts

JA JA JA JA JA JA!! :)

 

Ser du en vinrød cab med rs2000 styling så er det meg :) hvis jeg får den fra lakkeringa idag eller imorra.

 

 

Mulig jeg skal sove der også!

 

Noen som vil ha filma noen runder på banen? Jeg skal ha med kamera og filmer gjerne :)

Tusen takk

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Heisann....

 

Så klart skal jeg nedover, men uten bilen min :( , ble ikke ferdig...så nå kan jeg gjøre alt helt hundre og være klar til våler til neste år...

 

Men...

Plana våre er at klubben skal stå samlet til neste års Gatebil arrangement...Vi synes jo at det er på tide å få hvist de VAG og Opel gutta at nå har de fått en real klubb konkurent...Nemlig FORD MOTORSPORT CLUB NORWAY: :!: :!: ...

 

Men håper at så mange som mulig av folket i forumet tar seg en tur nedover...Kunne jo hende vi fikk slått av en prat hvis vi møtte på hverandre...

 

PS: Ha øynene oppe og se om det er en plass som er verdig nok å ha en real KJEMPE stand for oss nesteår....hehe...og reklamer for klubben til HVER OG EN Ford kar/dame dere ser...

Link to comment
Share on other sites

jeg må visst desverre kaste inn håndkle! jeg rekker ikke å bli ferdig før i morgen. :( Så da slipper alle dere som skal dit en litt for pratsom kar med en blå focus!

Håper det er mange som legger ut bilder fra treffet!!!!!

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

jeg må visst desverre kaste inn håndkle! jeg rekker ikke å bli ferdig før i morgen. :(  Så da slipper alle dere som skal dit en litt for pratsom kar med en blå focus!

Håper det er mange som legger ut bilder fra treffet!!!!!

 

Men pokker da, bilen er da prioriert, alt annet kommer i annen rekke ;) :D

Skal du på søndag da ?

Link to comment
Share on other sites

Gatebil er blitt for stort, alt for mye kø, elendig organisering og gjennomføring er vesentlige stikkord.

 

Ble med en gang jeg kom ned på gokartbanen forklart at jeg måtte parkere helt der oppe, lengst oppe på gokartbanen, fordi det var fullt alle andre steder, eller plassene var holdt av. Jeg nektet tvert og sa at det skulle samles en hel haug cossier lengre borte, så jeg bare kjørte bort i retning slakteren. Var jo bare tull det som ble sagt, har jo aldri vært så god plass på den enden av gokartbanen som det var denne gang.

 

En annen ting som jeg reagerte på er, hvorfor ble enkelte biler under banekjøringa svartflagga for "brei" kjøring eller snurringer, når andre folk med litt "status" (les: be-4-you gutta + noen til) kunne kjøre akkurat som dem ville. Slik forskjellbehandling er jo bare for dumt !!!

 

Så var det billett-prisene....

Jeg betalete 250 kr for å komme inn på gatebil, 130 kr som tilskuer og 120 kr for bilen, rart at dem ikke skulle ha 50 kr for parkering også. Begynner å koste mere enn det smaker det her.... 130 kr for å være tilskuer !!! + parkering.

Så flere som hadde parkert biler, som godt kunne vært utstilt, langt nede på parkeringsplasser osv. Kanskje vi skulle demonstrere neste gang ved å parkere utenfor området, sånn at de skjønner at det er våre biler som gjør at det i det hele tatt blir et arrangement.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg HELT enig med deg Kjetil.. Gatebil er ikke så gøy mer.. aaaaltfor stort arrangemang!!!!!!!!! Det har blitt nesten så ille at man nesten må tenke på å stille seg i kø dagen før ,skal man komme inn!

 

Men kan vel skjønne Gatebil "gutta" dem tenker helt sikkert på kr. og det får dem jo inn på slike treff....

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

 

Link to comment
Share on other sites

Da får vel Ford Motorsport Club Norway holde et bedre treff? 8)

Så får vi organisere det skikkelig. Vise gatebil hvordan det skal være.

Mulig det hadde kommet 4000 mindre tilskuere, men det hadde blitt mer kjøring på folk :wink:

 

Gatebil = rot. :roll:

 

Får håpe de skjerper seg til året.

Tusen takk

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke så mange som er klar over det, men det er Ford-treffet som er opphavet til Gatebil. Arrangøren av Ford-treffet og arrangøren av Gatebil var engang sammen om Ford-treffet, men disse skilte lag, og Gatebil treffa ble en realitet. Og vi kan vel i dag si at vi er glade for å ha Ford-treffet som et ryddig og ordentlig arrangement.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Må si meg enig i at gatebil suger. Jeg var ikke der i september, men jeg var på det forrige treffet (13 juli ?). Til tross for at vi ankom kl 7 var det sinnsykt med kø og vi ble fortalt at det var fullt inne så vi måtte parkere nede ved veien. Vi gjorde det, gikk hele vegen til inngangen, spurte om det var fullt. Og det var det IKKE.... Tok bena fatt igjen. Nedover (en del fortere enn oppover). Kom ned til parkeringa og fortalte p-vaktene et par-tre sannhetsord... Kom omsider inn, men det er alt for mye folk og alt for lite organisering.

 

Jeg kommer for å kjøre og ikke stå å se på. Fint med mye damer og slikt, men det er ikke derfor jeg er der.. Kommer på neste Ford treff som jeg syns bør holdes på Vålerbanen. Mye morsommere bane syns nå jeg. Mindre folk der også...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...