Jump to content

Recommended Posts

Posted
ikke godt og si... hørt med jens da?

kan ta den for deg jeg.. hehe uten garanti :)

hva er galt med den?

jens er det Face motorsport . Har vell blitt lurt av han som overhalte :( den i sommer ........

Posted

Jens er Jenspeed, tviler på at han tar på seg overhaling av kasser, men går vel an og høre med han. Kansje han har noen forslag. Men garanti skal du vel se lenge etter uansett.

Posted

jenspeed overhaler kasser han:) men prata m han her om dagen.. da hadde han mye og gjøre.. han sa at skulle du ha noe gjort hos han måtte regnem minst et par måneder før han hadde tid..

men ring han. han har navnet på noen andre som gjør d og r flinke..

nr til jens r:69154962

Posted
ringstad holder seg vel til automat-kasser?

RATS - Ringstad Automatic Transmission Service....

Tar på seg litt av hvert di... :)

Posted
Har du fått noe pris påoverhalingen ?

E-posten viket ikke og å ringe har jeg ikke fått tid til . Er også veldig sær og ønsker andre ting i kassa , som jeg har funnet ut , på scorpio MT75

mt75.jpg

Så de må vell regne på det . får en til og se på kassa til uken om den må ut . Ellers takk til han som sente PM og det er besvart ....

Posted

tror vel ford har byttet ut de ringene som var før med andre ja.. tok og overhalte mi en gang ble da bestilt ringer til cosworth kasse men de hadde nytt nr. og fikk andre typer enn de ringene som satt i..

Da en del hos ford har fått et overgangnr. ligger det som regel en modifisert /bedre del på det nye nr..!

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

Posted

Du kan også prøve Breiby i ski. Han er også flink med cosworth girkasser.