Jump to content

91 scorpio arbeidsbil/delebil selges (SOLGT)

Recommended Posts

Posted (edited)

har en 91 mod scorpio som kaross har gått274000,motor gear har gått ca250000(toppakning ventiltettinger og kjedestrammer byttet forca45000km siden) el vinduer og ellers alt for mye elektronikk, det meste funker faktisk. eu godkjent til juni 2007. henger feste. tåkelykter.

alu sommer, men dårlige dekk. alu ser pene ut, ikke kant kjørt. hjulbuer er faktisk ikke helt oppspist. det ble byttet hjulager bak og noen bremserør ved forrige eu.effekt potte(doble enderør) katalysator tømt for innemat.

ting som er galt/stygt: store høl til høytalere i fordører, fartsstripe høyre siden.

spylerfunskjon lagd opp til en egen knapp.

Bilen er greit kjørbar og forrige eier har byttet kardang og lakkert bilen for 4 år siden.

bilen funker fint som arbeids bil i 1,5 år til.

selges høystbydende over 4000kr

noen rustfrie dører kan følge med, og original eksos.bil u motor selges for 1500.

kan eventuelt selge begge bilene for hbo 5000kr.

glemte å si at det er en doch, med mt75 kasse( skal vist passe i 2,9)

bilder kommer når jeg finner kabelen til det digitale kameraet mitt.

Kan eventuelt selges i deler, men helst hel, da jeg skal ha meg en 96 mod scorpio.

Edited by ghia96
Posted
Hei!

Jeg er interessert i bilen - Hvor holder du til?

holder til i aust agder. Grimstad-Risør

Posted

Et lite stykke ja.

er iallefall greit med noen bilder hvis du lurer mere.

men dersom du er ganske interessert sa kan jeg jo møte deg på halvveien.

men da må det på forhånd bestemmes hva du vil ha med av reservedeler. er ikke noe som må fikses umiddelbart. starter hver gang. følger også med sånne stygge takbøyler.

Posted

får ikke bilder før helgen, da jeg ikke kan finne kabelen til kameraet.

den har bakplata til 92-94 modellen, men ikke lyktene. om noen trenger deler så kan jeg demontere det meste.

ingen som trenger motor gir?

eller annet dill, noen som f.eks. har lyst på el vinduer, midtkonsoll(med luke og sigarettenner)

bare si ifra om hva du trenger og gi bud. syntes det ville være synd å kaste alle delene liksom.

Om ingen vil ha den, eller deler blir den vraket før 15 mars, da jeg har kjøpt ny bil.

Posted

Nå kommer det bilder.

det første bilde er av sommerfelgene som følger med.

som du ser så er det rust u hjulbuen foran(bilde av den værste) også noe bak men ikke like mya(bilde av den værste bak)

ikke akkurat fine vinterfelger, men de på det siste bilde følger med dersom man ønsker.Passer til de vinterdekkene som står på nå.

Guest Leif Ford Scorpio
Posted

Skal du selge de sota baklyktene +reflexplaten, så gi beskjed.

mail : leifsteinar@gmail.com

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...