spN Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Hallais! Har en Ford Sierra 2.0CL sedan (forgasser motor), og lurte på om det er noen som har noen små tips om hva jeg kan gjøre med den sånn motormessig eller noe annet dilldall?? (noe som kanskje ikke brenner opp lommeboka sånn helt? ) takker
HoelRacing Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 få på et grenrør og effektanlegg 92' Ford Sierra Cosworth 4x4
spN Posted February 23, 2006 Author Posted February 23, 2006 hmm, funker det noe spess med kvasskam? går det ikke bra å bare skifte selve akselen? har funnet meg luftfilter som kommer med tia;)
twin turbo Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 eeh kvasskam er ein modifisert kamaksel som du setter i stenden for org kamaksel trehjulsykel
spN Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 eeh kvasskam er ein modifisert kamaksel som du setter i stenden for org kamaksel jaja, vet jo det da tenkte mer på sånn om det går bra at man bare bytter selve akselen, og ikke bytter evt ventilfjærer, løftere og sånt? thnx
Guest zr50sl Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 nei d må du ikke gjøre, kjøp deg et cam kit du, da får du med ventilfjører og vippe armer, det som skjer er viss du monterer ny cam på gamle vippe armer at du ødelegger kammen fordi vippe armene er tilslitt den gamle kammen din
Guest K_Duck Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 ^What he said.Har KvassKam på min, den gjør god nytte for seg (O/T: Mosjøen har vel et temmelig godt utviklet bilmiljø? Du finner nesten helt garantert noen å alliere deg med lokalt )
spN Posted February 27, 2006 Author Posted February 27, 2006 er jo sant det tja, er jo begynt å bli bedre enn det var her før iallefall.. Det er en god del som hadde vært kjekt å hatt på sierran, men hakke peng til alt - noen som vet om noen bra nettsider? mvh
Guest zr50sl Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 www.rallydesign.co.uk eller www.burtonpower.com
spN Posted February 27, 2006 Author Posted February 27, 2006 www.rallydesign.co.uk eller www.burtonpower.com Begge de 2 er bra sider Ganske lik pris på begge i tillegg. thnx for helping
Guest zr50sl Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 ca 500 kr å spare på å kjøpe cam kit fra rallydesign kontra burton power, skal selv kjøpe kam til min så
Guest mussa Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Kan jo slenge inn at det selges en ohc-topp som er modifisert på rally.no nå.. Kjøp og salg.. Aner ikke hvem han er eller noe.. Bare så det...
Recommended Posts