Jump to content

83 Sierra 2.3GL


Øistein

Recommended Posts

Vurderer å selge min 83 Sierra 2.3 GL. Orginal V6. Selges grunnet mangel, rust i kanaler og vanger bak. Orginal Champagne Gold lakk. Dører, bakluke, og ene forskjerm byttet tidligere grunnet rustangrep/skade. Bilen er produsert desember 82, førstegangsreg. januar 83. Jeg er 3. eier av bilen. Har hatt den i familien siden 86. Org. cossie grill fra 86 (den gang en måtte ha chassienr fra cossie for i det hele tatt å kunne bestille den). Org. XR4i bakluke m/vinge (ikke noe sånn ettermontert crap). Grå XR4i støtfangere forran og bak. Har også resten av plast-styling'en fra XR4i'en hvis det er av interesse. Det er fra en rød 83 modell. Ellers så har bilen org.montert sentrallås som funker, takluke, brun-tonede glass, fint og lite slitt velour-interiør. Bilen ble avskiltet i november av nevnte grunner. Er lettstartet, og går fint. Noe ventilklapring, men ganske bra tatt i betrakning av motoren sannsynligvis har gått over 400000 km. Rimelig uskrudd bil. Eksos, girkasse og motor og drivverk ellers i ok stand. Lite rust bortsett fra det som er nevnt.

Har ellers masse deler til bilen, også en god del der fra XR4i.

 

Ikke helt peil på pris, så håper evt. på noen fornuftige bud.

 

Send evt. en mail på oeidr@online.no

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Ingen som vil ha XR4i styling til Sierra'en sin? :blush:

Er med skjørter også, men disse er ikke montert på bilen pga manglende passform på 5-dørs.

 

Send epost eller ring 99 56 55 00 med fornuftige bud.

Edited by ninjacrap
Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Pris på hele bilen? Så kjekk ut som vinterbil...

 

Du kan svare meg på PM ;)

Edited by Hovden Racing
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...