ojt Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Har kjøpt recaro seter som trenger en rens. Hva bruker man for og få dem rene? Hvordan er metoden? Mvh ojt Trenger 3 sporet cossi reimhjul.
triggerhappy Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Har brukt Turtle tekstilrens før, syns det funker bra. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
Guest Gaupen Posted March 7, 2006 Posted March 7, 2006 Vanlig avfetting og stiming med lavt trykk, splyl dem til det renner rent vann av dem.. Trenger lang tid for å tørke men dem blir rene..
RS|Stian Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Renset et Cosworth-taktrekk (velour) med Meguiars Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner, og det blei som nytt etterpå. Spray på, la det virke litt, bruk en rein fille for å få gni bort de verste flekkene, ellers kan du bruke støvsugern. FordClubNorway.no
cosworth540 Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 bruk Zalo,varmt vann og en god gammeldags skrubb.Bruk høytrykkspyleren etterpå,og en vannsuger for å få ut det meste av vannet.er fint å rense på en varm sommerdag når man kan ha interiøret stående i solveggen,for da tørker det skikkelig.
Ford Stv Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Renset et Cosworth-taktrekk (velour) med Meguiars Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner, og det blei som nytt etterpå. Spray på, la det virke litt, bruk en rein fille for å få gni bort de verste flekkene, ellers kan du bruke støvsugern. Fjerner denne lukt å? Blire liksom borte?? hehe. Hater røyk lukt! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
Kimmi Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Renset et Cosworth-taktrekk (velour) med Meguiars Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner, og det blei som nytt etterpå. Spray på, la det virke litt, bruk en rein fille for å få gni bort de verste flekkene, ellers kan du bruke støvsugern.Nice, hørtes ut som en fin plan =D Det trengs her i gården også, ser ut som det er noen barn som har prikka skitne oljefingrer i taket
RS|Stian Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Fjerner denne lukt å? Blire liksom borte?? hehe. Hater røyk lukt!Røyklukt er vel så og si umulig å bli kvitt i en bil trur jeg, men Meguiars-middelet lukter faktisk endel selv, så kanskje du får en litt bedre lukt hvertfall Skal du prøve å bli kvitt røyklukt trur jeg du må ut med hele interiøret i bilen og gjøre en skikkelig rens av hele gulvteppet/dørtrekk/taktrekk/seter/dashbord/you name it og deretter høytrykkspyle hele bilen innvendig FordClubNorway.no
Ford Stv Posted March 8, 2006 Posted March 8, 2006 Skjønner! Hvor får en kjøpt det a? Lukter så HØGG i bilen min atte! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
RS|Stian Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Jeg kjøpte det på Bildeleksperten her i Kongsberg, men trur dem skal selge det de fleste steder hvor dem har bilpleie-produkter. FordClubNorway.no
Recommended Posts