Guest sierraDOHCnub Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Noen som vet om man greier å trøkke i setene fra scorpioen i sierra 4-dørs sedan??de er jo litt penere enn orginale sierra seter, og vi vet jo alle hva cossie interiørene ligger på + at varmen i setene er jo selvfølgelig gåen hadde vert kjekt med litt varme i ræven på vinteren
Guest Hooligan Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Halla balla øyvind, tror scorpio setene er breiere, men det er jo bare å prøve å bytte understellet så ser du det.
Guest sierraDOHCnub Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Halla balla øyvind, tror scorpio setene er breiere, men det er jo bare å prøve å bytte understellet så ser du det. hehe ja sant de er nok breiere ja, men det kan da være at festene er de samme... vert et forsøk
Fresh| Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 Vet du, jeg tenkte på akkurat det samme. Men jeg skulle ha pressa de inn i Xr4'n da. Har fundert på om det går jeg oxo.
Guest sierraDOHCnub Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 hmm.. skal ta å måle litt opp.. en fyr i klassen som har sorpio... så tar jeg meg gjerne en tur på dynga eller noe.. kanskje jeg er heldig..
burnout Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Forsetene fra Scorpio MK1 skal passe rett inn uten noen form for modifikasjoner. Bunnen på baksetet skal visst også passe inn, må leke litt med vinkelsliperen for å få ryggen til å passe tipper jeg. 10 VW Golf GTD (solgt)09 VW Passat88 Mazda RX-7 FC3S85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)83 Opel Ascona (Brant opp)83 Ford Transit (solgt)
johnto Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 Jeg har nettoppp satt inn setene fra en scorpio i min sierra. alt du behøver er og sette på understelle fra sierra på scorpio setene. Fjernet grunnet størrelse.
RHeskja Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 mener de er litt lengre fra fram festene til bakfestene på scorpion, men de passer på bredden
johnto Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Sant som RHeskja sier, men er bare og flytte over understelle fra setene fra sierra. Fjernet grunnet størrelse.
Recommended Posts