Jump to content

Traff en rev i natt


Mute

Recommended Posts

Var på tur hjem fra en kompis i natt da jeg så det glimtet i ett par øyne som for over veien. slapp gassen litt og ventet å se dyret fare videre opp i lia, men i stedet kom den rett over veien igjen. Traff den like attme høyre grøftelys. Ser ut som om litt av plasten er sprukket. Må vente på dagslys for å få sjekket godt nok.

Snudde og kjørte tilbaket. Dyret var delt i 2 deler. Ble skikkelig nervøs etter dette.

Ford Mondeo Ghia X 2004 130hk 5Tronic :)

Link to comment
Share on other sites

En guffen opplevelse!

Men som cross-box sier; Godt det "bare" var en rev!

Jeg hadde nesten en lik en gang.

En hjort midt i veien.

Den kom løpende mot lysene mine. Jeg slo av tenningen og bremset.

Den forsvant igjen...

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Oppdaget at grøfte lyset er løst . så da er nok festene ødelagt. i tillegg er det en sprekk i fangeren

god påske liksom :(

Edited by Mute

Ford Mondeo Ghia X 2004 130hk 5Tronic :)

Link to comment
Share on other sites

Oppdaget at grøfte lyset er løst . så da er nok festene ødelagt. i tillegg er det en sprekk i fangeren

god påske liksom :(

 

Surt! Kjørte selv på en hare for noen uker siden.. Ble sprekk i frontfangern, ble ***** iriitert kun av det.

Rart at de skal springe over veien når de ser det kommer biler :P

00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)

87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)

88 Scorpio 2,4i bruksbil

Link to comment
Share on other sites

Guest Julle

jeg fronta med en trailer på søndag jg, skal si d var mere en et grøfte lys og en sprekt fanger der.. :P det funker som regel å skru på varselblinkeren hvis man ser dem langs veien, de skjønner ikke hvor lyset kommer fra å blir redde tror jg..

Link to comment
Share on other sites

tok en hare med xr2i'n min i fjor i ca 140km/h , hadde flax for jeg mista bare beskyttelsen over langlysa

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Ergelig var det uansett. har vært ute å tatt en skikkelig sjekk på skadene. . grøftelyset er intakt. skal sende bilder til deg RSabuser så får du se og mene litt.

Edited by Mute

Ford Mondeo Ghia X 2004 130hk 5Tronic :)

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0Fordsierra
Det værste med Mikkel var at han var kommet heilt over veien og var nede i grøfta før han snudde og kom rett i møte med bilen.

det der hadde jeg problem med også en gang!..men det var et rådyr..det sprang liksom FRA veien da jeg kom, og fortsatte oppover til jeg kom veldig nært så plutseli FULL pinne nedover igjen å stoppa foran meg..

trudde ikke at sierraen hadde så bra bremser ass :ph34r:

er skumle de dyra!

Link to comment
Share on other sites

Guest zr50sl

kjørte på ei katt i rundt 80, traff heldigvis midt under fronten,altså skliplata, fytti H så d smalt,hele bilen løfta seg i fronten da d smalt..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...